To Maranello προσθέτει στην φαρέτρα του ένα ακόμα τετράτροχο το οποίο αξιώνει τον τίτλο της μοναδικότητας καθώς η BR20 σχεδιάστηκε ουσιαστικά κατά παραγγελία και με βάση τις επιθυμίες ενός -προφανώς- εκ των καλύτερων πελατών της Ferrari η ταυτότητα του οποίου φυσικά δεν αποκαλύπτεται.

Όπως και να έχει με τον «μυστηριώδη» ιδιοκτήτη της, η BR20 αποτελεί μια δημιουργική παραλλαγή της GTC4 Lusso όπου και βασίζεται η οποία αναμιγνύεται με μοτίβα και αισθητικά στοιχεία που χαρακτήριζαν τις Ferrari τις δεκαετίες του 1950 και 1960. Το χαρακτηριστικότερο όλων είναι η νέα οροφή που παραλλάζει σημαντικά και το πίσω τμήμα το οποίο εγκαταλείπει την πρακτική του σχεδίαση προς όφελος περισσότερου δυναμισμού.

Το συγκεκριμένο μοτίβο έχει χρησιμοποιηθεί σε πολλές Ferrari από την 330 GTC Speciale του 1967 έως την 599 GTB του 2006 και σύμφωνα με τις συστάσεις, εκτός από το οπτικό εφέ που κάνει τις πίσω κολώνες να δείχνουν σαν να αιωρούνται, συμβάλλει στην σημαντική βελτίωση της αεροδυναμικής.

Στις αλλαγές που μπορεί να εντοπίσει κανείς σε σχέση με την GTC4 Lusso, συγκαταλέγονται επίσης και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι πιο λεπτά και τοποθετούνται χαμηλότερα κάνοντας το καπό να δείχνει μεγαλύτερο. Η συγκεκριμένη σχεδιαστική επιλογή, παραπέμπει σε ορισμένα από τα πλέον διάσημα V12 GΤ που έχει δημιουργήσει η Ferrari όπως η 410 Superamerica και η 500 Superfast.

Tην όψη της συμπληρώνει μια νέα γρίλια με λεπτομέρειες από ανθρακόνημα, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας που ενσωματώνει τριγωνικές εισαγωγές αέρα καθώς και το νέο καπό που φιλοξενεί επιπλέον εισαγωγές αέρα προκειμένου να ανταποκριθεί στις αυξημένες ανάγκες ψύξης του V12 κινητήρα.

Προχωρώντας προς τα πίσω στο αμάξωμα ξεχωρίζουν τα νέα κατώτερα πλευρικά τμήματα που έχουν σμιλευτεί από ανθρακόνημα ενώ, νέου σχεδιασμού είναι και ο αεροδυναμικής διαχύτης που έχει αποκτήσει ένα πιο επιθετικό σχεδιασμό. Την εικόνα συμπληρώνουν οι νέου σχεδιασμού ζάντες των 20 ιντσών οι οποίες σχεδιάστηκαν αποκλειστικά για την περίσταση.

Στο εσωτερικό, αυτό που ξεχωρίζει εκτός από τις επενδύσεις με καφέ σκούρο δέρμα στα σπορ καθίσματα είναι η απουσία… άλλων καθισμάτων τα οποία αφαιρέθηκαν λόγω της νέας οροφής που δεν άφηνε χώρο για την παραμονή επιβατών πίσω. Υπό το ίδιο σκεπτικό έχει ανασχεδιαστεί πλήρως ο χώρος του πορτ μπαγκάζ, η σχεδίαση της οροφής εκ των έσω αλλά και τα σημεία στήριξης που συνδέουν τις αναρτήσεις του πίσω άξονα.

Την θέση του κινητήρα καταλαμβάνει ο ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας των 6,3 λίτρων που εφοδίαζε την GTC4 Lusso και ο οποίος αποδίδει 690 ίππους και 697 Nm ροπής.

Aν και δεν έχουν δημοσιοποιηθεί στοιχεία για τις επιδόσεις, αυτές αναμένεται να είναι συναφείς με το μοντέλο όπου βασίζεται. Αυτό σημαίνει ότι η BR20 αναμένεται να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 335 χλμ./ώρα. Η ισχύς εξακολουθεί να μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη συνδρομή δύο κιβωτίων.

Η Ferrari δεν έχει αποκαλύψει φυσικά το κόστος της BR20 με δεδομένο το ειδικό status της, σημειώνοντας όμως ότι στο αντίτιμο που κατέβαλε ο ιδιοκτήτης της περιλαμβάνεται ποσό που αντιστοιχεί στον χρόνο που αφιέρωσαν οι σχεδιαστές της Ferrari, ποσό για την κατασκευή των δοκιμαστικών πρωτοτύπων, τριών τον αριθμό καθώς και των ψηφιακών που προηγήθηκαν κάτι που σημαίνει ότι η τιμή της αναμένεται να ανέρχεται σε κάποια εκατομμύρια ευρώ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr