H πρόσφατη αποκάλυψη της νέας SL η οποία φέρει την υπογραφή του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου των Γερμανών, έφερε στην επιφάνεια και ορισμένα στοιχεία για την νέα γενιά της AMG GT που αναμένεται να αξιοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική.

Για την ακρίβεια πρόκειται για ένα χωροδικτύωμα από αλουμίνιο το οποίο η AMG εξέλιξε εξαρχής για την SL και το οποίο όμως στην περίπτωση της AMG GT αναμένεται να συνδυαστεί με ακόμα πιο σκληροπυρηνικά χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με δηλώσεις του Philip Schiemer, επικεφαλής της AMG αλλά και του επικεφαλής εξέλιξης, Jochen Hermann η «μετακίνηση» της SL υπό την στέγη της AMG, σημαίνει αφενός μια πιο αγωνιστική προσέγγιση για την AMG GT και αφετέρου την έλλειψη ανάγκης για την κατασκευή μιας ανοιχτής εκδοχής της.

«Οι ιδιοκτήτες της GT είναι συνήθως άνθρωποι που προτιμούν να οδηγούν το αυτοκίνητο τους σε συνθήκες πίστας. Το βλέπουμε κάθε Σαββατοκύριακο στους αγώνες που διοργανώνουμε και στις ακαδημίες οδήγησης. Εκεί συχνάζουν οι οδηγοί της GT. Αντιθέτως θα μπορούσε να πει κανείς ότι οι ιδιοκτήτες της SL προτιμούν να ταξιδεύουν αντί να συμμετέχουν σε αγώνες» ανέφερε ο P. Schiemer σε δηλώσεις του στο περιθώριο της παρουσίασης της νέας SL.

Όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής εξέλιξης της AMG, Jochen Hermann, η νέα AMG GT θα βασιστεί στην αρχιτεκτονική MSA που χρησιμοποιήθηκε για την SL. «Φυσικά η  αρχιτεκτονική MSA αφήνει πολλά περιθώρια και σίγουρα μπορεί να φιλοξενήσει το αυτοκίνητο που διαδεχθεί την GT. Ωστόσο δεν θα είχε νόημα να κατασκευάσουμε μια GT Roadster καθώς θα αλληλοκαλυπτόταν με την SL.

O ίδιος δεν παρέλειψε να επισημάνει ότι: «η νέα GT θα είναι ένα ριζικά διαφορετικό αυτοκίνητο σε σχέση με την SL ακόμα και αν έχουμε πολλά κοινά σε ό,τι αφορά την πλατφόρμα και τους κινητήρες. Ακριβώς μάλλον επειδή θα έχουν πολλά κοινά στοιχεία, θα δώσουμε στην GT ακόμα πιο σπορ χαρακτηριστικά».