Νέα υπόθεση ηλεκτρονικής απάτης με θύμα, αυτή τη φορά 63χρονη Βολιώτισσα, απασχολεί την Εισαγγελία Βόλου. Η παθούσα δέχτηκε στο κινητό της τηλέφωνο μήνυμα με το οποίο φαινόταν να την ενημερώνει Τράπεζα ότι απενεργοποιήθηκε η κάρτα της και έπρεπε να βάλει καινούργιους κωδικούς.

Όμως, στο link που επισυναπτόταν, η γυναίκα είδε τον τραπεζικό της λογαριασμό να αδειάζει και έχασε από τη μία στιγμή στην άλλη 1.600 ευρώ.

Σύμφωνα με την τοπική ιστοσελίδα taxydromos.gr, η Εισαγγελία Βόλου παρήγγειλε τη διενέργεια προκαταρκτικής εξέτασης προκειμένου να εντοπιστεί ο υπαίτιος και να οδηγηθεί στη Δικαιοσύνη.

Ανάθεσε στην Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Βόλου να κάνει έρευνα και να διαπιστώσει τα στοιχεία του αποστολέα του μηνύματος. Πρόκειται για μία από τις δεκάδες πλέον μηνύσεις με απάτες που διαπράττονται με τη μέθοδο του phishing και χειρίζεται η Εισαγγελία Βόλου, αφού τα κρούσματα ηλεκτρονικής απάτης έχουν πολλαπλασιαστεί εν μέσω πανδημίας.

Δυστυχώς, οι επιτήδειοι καταφέρνουν να αποστέλλουν μηνύματα έχοντας υποκλέψει ακόμη και τα σήματα Τραπεζών, με αποτέλεσμα να δημιουργείται η εντύπωση στους παραλήπτες ότι το περιεχόμενό των μηνυμάτων τους είναι ασφαλές.

Τι είναι το phishing

Το phishing πραγματοποιείται συνήθως με την αποστολή μαζικών μηνυμάτων spam e-mails, τα οποία υποτίθεται ότι αποστέλλονται από κάποια υπαρκτή και νόμιμη εταιρεία σε μία προσπάθεια να παραπλανήσει τον παραλήπτη και να του αποσπάσει απόρρητα προσωπικά και οικονομικά δεδομένα.

Οι πολίτες θα πρέπει να είναι πολύ καχύποπτοι, όταν τους ζητούν μέσω μηνυμάτων προσωπικές πληροφορίες και να μη συμπληρώνουν φόρμες, όταν τους αποστέλλονται από άγνωστες διευθύνσεις ηλεκτρονικών ταχυδρομείων. Οι εγκέφαλοι της απάτης χρησιμοποιούν τα δεδομένα αυτά για αξιόποινες πράξεις.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr