Victoria’s Secret – H αναγέννηση του διάσημου brand
To 2020, στον απόηχο του σκανδάλου Έπσταϊν, το 55% της Victoria’s Secret πουλήθηκε από την ιδιοκτήτρια l.brands στην Sycamore Partners έναντι 525 εκατομμυρίων δολαρίων.
Πως το διάσημο brand σέξυ εσωρούχων Victoria’s Secret κόντεψε να φτάσει λίγο πριν την κατάρρευση μέσα στον κυκεώνα των κοινωνικών αλλαγών, του metoo, των νέων κοινωνικών αιτημάτων για την αποσεξουαλικοποίηση του γυναικείου σώματος, για πιο προσιτή μόδα.
H φίρμα κατέρρευσε αλλά δεν εξαφανίστηκε. Άλλαξε και τώρα πλέον, επιχειρεί να χτίσει μια νέα σχέση με τις γυναίκες καταναλώτριες, μια σχέση που, όπως διατείνονται τα νέα στελέχη του marketing της εταιρείας -όλες γυναίκες, δε θα βασίζεται στη σεξουαλικοποίηση του γυναίκειου σώματος.
- Γάζα: Ο Μπάιντεν προτρέπει το Κατάρ και την Αίγυπτο να πιέσουν τη Χαμάς για την απελευθέρωση των ομήρων
- Θεσσαλονίκη: Μηχανή παρέσυρε πεζούς στο κέντρο της πόλης – 4 τραυματίες
- Σουδάν: Σφαγή μεγάλης κλίμακας στην Ελ Φάσερ φοβούνται οι ΗΠΑ
- Κολομβία: Εννιά στρατιωτικοί νεκροί σε συντριβή ελικοπτέρου – «Ενεπλάκη σε δυστύχημα»
- ΗΠΑ: 21 χρόνια κάθειρξη για κατασκοπεία σε πρώην πληροφορικό της NSA
- Κίνα: Ο πρόεδος Σι Τζινπίνγκ θα επισκεφθεί τη Σερβία την 25η επέτειο των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ