Δευτέρα 20 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Focus Bari – Φρενίτιδα στους 60άρηδες για online αγορές

Focus Bari – Φρενίτιδα στους 60άρηδες για online αγορές

Εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online – Ποια προτιμούνται στην μετά covid εποχή

Τον μύθο ότι η γενιά των “Baby Boomers”, δηλαδή οι ηλικίες των 60 ετών και άνω είναι τεχνολογικά «αναλφάβητη» καταρρίπτουν καταναλωτικές συνήθειες των εκπροσώπων αυτής της γενιάς.

Τα τελευταία στοιχεία των Focus on Tech Life Web και Focus Bari | YouGov BrandIndex μεταξύ άλλων, που παρουσιάστηκαν στο 10ο E-business & Digital Marketing World Conference 2021 έδειξαν ότι είναι σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.

Δείτε εδώ την έρευνα

Η παρουσίαση διοργανώθηκε από την Smart Press στις 28 και 29 Σεπτεμβρίου διαδικτυακά, και στην πρώτη ενότητα της πρώτης ημέρας, η Ξένια Κούρτογλου, Ιδρύτρια της Focus Bari παρουσίασε τις τελευταίες τάσεις των Ελλήνων καταναλωτών και των μεγάλων «παικτών» του λιανεμπορίου στο e-commerce.

Ακόμα μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία είναι τα εξής:

– Όλοι οι Έλληνες 13-74 ετών είναι πλέον χρήστες internet, και περισσότεροι από 3 στους 4 πραγματοποιούν ηλεκτρονικές αγορές

– Συγκρίνοντας την «προ & μετά Covid» εποχή παρατηρείται κυριολεκτικά εκτόξευση στα είδη που αγοράζονται online, στους διαφορετικούς τρόπους πληρωμής, και σχεδόν διπλασιασμός της δαπάνης σε αγορές προϊόντων και υπηρεσιών online

– Σημαντική είναι πλέον η χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου και από τους «ώριμους ενήλικες 55-64 ετών», από τους οποίους οι δύο στους τρεις κάνουν ηλεκτρονικές αγορές, ενώ εννιά στους δέκα βρίσκονται ενεργά στα social media.

– Όσον αφορά στους «αμιγώς digital retailers» σε σύγκριση με τους «omnichannel big players», παρατηρούμε από στοιχεία της BrandIndex από 11/9/20 έως 23/9/21 ότι οι πρώτοι κερδίζουν σημαντικό έδαφος σε θετικό buzz και σε consideration επόμενης αγοράς, έχοντας μπει ενεργά στο top of mind των καταναλωτών, ενώ…

– Οι «omnichannel» μεγάλοι του λιανεμπορίου διατηρούν σχετικό προβάδισμα ως προς την αντιλαμβανόμενη ποιότητα των προϊόντων τους.

Sports in

Μεγάλη ανατροπή για τη Super League της νέας σεζόν – Ποιος είναι το φαβορί για τον τίτλο…

Ο ΠΑΟΚ μπορεί να πήρε το φετινό πρωτάθλημα, αλλά δεν είναι το φαβορί για το επόμενο…

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Δευτέρα 20 Μαϊου 2024