Φωτογραφίες: Automedia

H βρετανική φίρμα συνεχίζει την πληθωριστική προσέγγιση στην ιδιαιτέρως δημοφιλή όπως αποδείχθηκε DBX η οποία θα αποκτήσει σύντομα μια πιο σκληροπυρηνική έκδοση επιδόσεων που προς το παρόν πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης.

Παρά το κόκκινο καμουφλάζ που καλύπτει κάθε της επιφάνεια, μια προσεκτική παρατήρηση στην όψη της αποκαλύπτει την νέα μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα ενώ έχουν προστεθεί και νέες εισαγωγές κοντά στα φώτα ομίχλης, στοιχεία που προδίδουν τις αυξημένες απαιτήσεις ψύξης ενός προφανώς ισχυρότερου συνόλου.

Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης αντί της διπλής που διαθέτουν οι μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις της DBX.

Aυτό που παραμένει ως ένα βαθμό μυστήριο είναι η ταυτότητα του κινητήρα που θα αξιοποιήσει η έκδοση S. Mέχρι στιγμής υπάρχουν δύο εκδοχές: η αξιοποίηση ενός V12 κινητήρα ή ενός αναβαθμισμένου V8.

Όπως και να έχει, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι η Aston Martin σχεδιάζει και άλλες εκδόσεις της DBX πλην της ισχυρότερης, συμπεριλαμβανομένων παραλλαγών που θα ενσωματώνουν ήπια υβριδική τεχνολογία.

Για την ακρίβεια, όπως έχει αφήσει να εννοηθεί ο επικεφαλής της βρετανικής φίρμας, Tobias Moers, η γκάμα της DBX αναμένεται να περιλαμβάνει έξι εκδόσεις έως το 2024.