O Kalbi, το ροζ γουρουνάκι πρωταγωνιστεί σε μια πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία.

Παρά το όνομά του –που σημαίνει «ψητά παϊδάκια» στα κορεάτικα– το γουρουνάκι φορούσε χαριτωμένα συνολάκια και ήταν τυλιγμένο με κουβερτούλες σαν μωρό.

Τα γλυκούλικα αυτά βίντεο κέρδισαν 100.000 subscribers στο YouTube μέσα σε λίγες εβδομάδες.

Αλλά ανάμεσα στα χαριτωμένα πλάνα, ο ιδιοκτήτης έδειχνε κομμάτια από ωμό χοιρινό στην κάμερα, για να θυμίζει τον στόχο του YouTuber: να φάει το κατοικίδιό του μετά από 100 μέρες.

Οι δεκάδες χιλιάδες θεατές που συμπαθούσαν το γουρουνάκι τον ικέτευαν να του χαρίσει τη ζωή.

Κάποιοι έλεγαν ότι ήταν κακοποίηση ζώου και τον αποκαλούσαν ψυχοπαθή.

Ένας σχολιαστής τον ικέτευε να μπει στη θέση του Kalbi: «Πώς θα ένιωθες αν κάποιος που αγαπούσες πολύ περίμενε να σε σκοτώσει»;

Η αντίστροφη μέτρηση των 100 ημερών τελείωσε την 1η Σεπτέμβρη, όταν ο ιδιοκτήτης του καναλιού “Eaten Pig after 100 days” ανέβασε ένα βίντεο όπου έβγαζε ένα ψόφιο γουρούνι από ένα χαρτόκουτο, το καρύκευε και το μαγείρευε.

Όλοι θεώρησαν ότι ο Kalbi είχε πεθάνει.

«Αφύσικο», «σκληρό», «αποκρουστικό»: τα καταδικαστικά σχόλια γέμισαν τον χώρο κάτω από το βίντεο, που είχε εκατομμύρια θεάσεις, περισσότερες από τα άλλα 102 βίντεο στο κανάλι.

Και ο YouTuber που αυτοαποκαλείται απλώς ο ιδιοκτήτης, λάμβανε απειλές για τη ζωή του.

Ο ιδιοκτήτης του καναλιού είπε στο Vice ότι τα με τα βίντεό του θέλει να κάνει τον κόσμο να σκεφτεί τι τρώει.

Είπε ότι ο στόχος του ήταν να δείξει πως το κρέας στα σούπερ-μάρκετ προέρχεται από ζώα εξίσου χαριτωμένα με τον ο Kalbi και ότι αν κάποιος επιλέγει να τρώει κρέας –όπως ο ίδιος– πρέπει να εκτιμά τουλάχιστον τη θυσία του ζώου.

«Ο τρόπος με τον οποίο μιλάμε συνήθως για τις συνέπειες της κατανάλωσης κρέατος δεν τραβάει την προσοχή του κόσμου. Για να περάσει το μήνυμα, πρέπει να το δουν πολλοί», είπε.

Η σπατάλη τροφίμων είναι παγκόσμιο πρόβλημα και ο YouTuber πιστεύει ότι μπορεί να υπάρξει μια σχετική ανακούφιση από αυτό αν περισσότεροι άνθρωποι θεωρήσουν το κρέας πολύτιμο.

Στην Ιαπωνία οι Αρχές έχουν λάβει μέτρα για να ενθαρρύνουν τον περιορισμού της σπατάλης τροφίμων.

Μια έρευνα της κυβέρνησης του 2019 δείχνει ότι σχεδόν περίπου 80% των ανθρώπων λάμβαναν μέτρα με κάποιον τρόπο – αγόραζαν λιγότερα πράγματα, έτρωγαν ό,τι είχε περισσέψει ή κατανάλωναν προϊόντα μετά την ημερομηνία «ανάλωσης κατά προτίμηση».

O 30άρης YouTuber που δουλεύει σε ιαπωνική εταιρεία video editing, διάλεξε ένα γουρουνάκι για να ξεχωρίσει στην υπερκορεσμένη αγορά pet media.

«Υπάρχουν ήδη πολλά κανάλια με γάτες και σκύλους, έτσι σκεφτήκαμε ότι δεν θα είχαμε πολλά views», είπε.

Η στρατηγική του απέδωσε.

Το κανάλι του κέρδισε 100.000 συνδρομητές μέσα σε 100 μέρες και πάνω από τρία εκατομμύρια είδαν το βίντεο της 100ής μέρας, όπου έπλυνε το γουρουνάκι, το άλειψε με ελαιόλαδο, έβαλε αλάτι, πιπέρι και το έψησε σε ψησταριά σε εξωτερικό χώρο μέχρι που ρόδισε.

Ο ιδιοκτήτης υποβάλει τα σέβη του στον Kalbi σε έναν αυτοσχέδιο βουδιστικό βωμό για. Το βίντεο τελειώνει με ένα συγκινητικό μοντάζ των υποτιθέμενων καλύτερων ημερών του Kalbi.

Plot twist: Ο YouTuber ανέβασε ένα βίντεο πριν μέρες που δείχνει ότι ο Kalbi ζει και βασιλεύει. Άλλο γουρούνι μαγείρεψε.

Κάποιοι θεατές ανακουφίστηκαν.

Αλλά κάποιοι πάλι τον κατηγόρησαν ότι χρησιμοποιεί τα γουρούνια για κλικ και κέρδος, εις βάρος της συναισθηματικής τους κατάστασης – το να βλέπεις ένα χαριτωμένο γουρουνάκι που δεν ξέρει ότι το περιμένει θάνατος είναι απ’ ό,τι φαίνεται πολύ φρικτό θέαμα.

Κάποιες ομάδες δικαιωμάτων για τα ζώα είχαν, επίσης, ενστάσεις ως προς το να μεγαλώνεις και να σκοτώνεις γουρούνια με σκοπό να μιλήσεις για το πώς πρέπει να εκτιμάμε το φαγητό.

«Τα γουρούνια είναι έξυπνα, φιλοπερίεργα, παιχνιδιάρικα ζώα. Τα να τα σκοτώνεις είναι τόσο ανήθικο όσο το να σκοτώνεις τον σκύλο σου», είπε η Nirali Shah, εκπρόσωπος της PETA.

«Παροτρύνουμε τον κόσμο να μην παρακολουθεί αυτό το κανάλι και να δείξει συμπόνια για όλα τα γουρούνια και τα άλλα ζώα αποφεύγοντας να τα καταναλώνει».

Η Susie Khamis, καθηγήτρια σπουδών media και κουλτούρας κατανάλωσης στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, είπε ότι η απουσία συζήτησης στη συνέχεια με οργανώσεις που μάχονται για τον περιορισμό σπατάλης τροφίμων το έκανε «φτηνό».

«Κινδυνεύει να θεωρήσουν πως αυτό που κάνει είναι μια φάρσα», είπε στο VICE World News.

«Είναι δύσκολο να πάρεις την καμπάνια στα σοβαρά και να έχεις εμπιστοσύνη σε μελλοντικά πρότζεκτ που θα κάνει γι’ αυτό τον σκοπό», συμπλήρωσε.

Ο YouTuber παραδέχτηκε ότι υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες απόψεις για τον σκοπό του καναλιού του.

Αλλά επισημαίνοντας το κοινό που απέκτησε, λέει ότι έχει πετύχει τον στόχο του: να κάνει τον κόσμο να νιώθει λίγη περισσότερη ευγνωμοσύνη όταν τηγανίζει μπέικον.

*Με πληροφορίες από Vice.gr

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr