Η ιαπωνική φίρμα λανσάρει στην ασιατική αγορά μια crossover παραλλαγή της Corolla η οποία αν και προς το παρόν, έχει το status της έκδοσης που θα διατεθεί αποκλειστικά στην Ασία, πληθαίνουν οι πληροφορίες που την θέλουν σύντομα να περνά και τις πύλες της Ευρώπης.

Εξάλλου όπως είχε δηλώσει πρόσφατα ο επικεφαλής της Toyota Ευρώπης Matt Harisson, «ο τρόπος που διαμορφώνονται οι κατηγορίες καθιστά ορισμένες από αυτές πολύ μεγάλες για να καλυφθούν με ένα μόνο προϊόν. Έτσι, πολλές φορές απαιτούνται δύο μοντέλα τουλάχιστον ανά κατηγορία. Το C-HR είναι ένα πολύ καλό παράδειγμα καθώς πρόκειται για ένα μοντέλο που μας προσφέρει μερίδιο 8% στην κατηγορία, όντας όμως μια καθαρά συναισθηματική επιλογή που προτιμάται με κριτήριο το στυλ και τα οδικά του χαρακτηριστικά παρά για την πρακτικότητά της. Ωστόσο υπάρχει ένα μεγάλο κοινό του C-Segment στο οποίο δεν έχουμε ακόμα καλύψει. Τα προϊόντα μας βρίσκονται στην κορυφή του C-Segment των SUV φλερτάροντας σχεδόν με τα premium. Κατ΄επέκταση βλέπουμε πολλές ευκαιρίες για την εξέλιξη νέων προϊόντων».

Υπό το παραπάνω σκεπτικό, το Corolla Cross δείχνει να αποτελεί ιδανική επιλογή για να καλύψει το «κενό» στο οποίο αναφέρεται ο Matt Harisson, αποτελώντας μια πρακτικότερη εναλλακτική του C-HR και παίρνοντας στην γκάμα θέση κάτω από το RAV4.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του μοντέλου όπως αυτό διατίθεται σε Ιαπωνία και Μαλαισία, το Corolla Cross έχει ως αφετηρία την ίδια αρχιτεκτονική με τις ήδη γνωστές hatchback εκδόσεις της Corolla και προσφέρει τις συνήθεις επιλογές υβριδικών συνόλων με κινητήρα βενζίνης 1,8 λίτρων.

Για την ακρίβεια οι Ιάπωνες αγοραστές, θα έχουν στη διάθεσή τους την επιλογή του υβριδικού συνόλου των 122 ίππων σε δικίνητη ή τετρακίνητη διαμόρφωση με δύο ηλεκτρικά μοτέρ, ένα για κάθε άξονα. Οι αγοραστές του στην Μαλαισία όπου επίσης διατίθεται η συγκεκριμένη έκδοση θα μπορούν να επιλέξουν μια υβριδική έκδοση με κινητήρα βενζίνης 2,0 λίτρων και απόδοση 184 ίππων.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, με διαστάσεις 4,46 μ. μήκος, 1,825 μ. πλάτος και 1,62 μ. ύψος το Corolla Cross SUV υπόσχεται άνετη φιλοξενία σε πέντε επιβαίνοντες και χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 487 λίτρα. Για λόγους σύγκρισης και επαλήθευσης του σκεπτικού που θέλει το Corolla Cross να έρχεται στην Ευρώπη ως ένα πρακτικό «αντίβαρο» στο C-HR, το πορτ μπαγκάζ του τελευταίου ξεκινά από τα 377 λίτρα.

Από αισθητική άποψη, το Corolla Cross θυμίζει αρκετά το πρόσφατο Yaris Cross το οποίο δείχνει να αποτελεί την αισθητική αφετηρία του. Αυτό σημαίνει ότι η παρεπόμενη ευρωπαϊκή έκδοση του Corolla Cross δεν θα «μπει στον κόπο» μιας διαφορετικής αισθητικής παίρνοντας ως αφετηρία το γνώριμο μικρότερο SUV της γκάμας της Toyota και όχι το ομώνυμό του hatchback.

Tην ίδια επιρροή φέρει το Corolla Cross και αναφορικά με τη διαμόρφωση του εσωτερικού του το οποίο διαθέτει οθόνη 4,2 ιντσών ανάμεσα στα όργανα του πίνακα, σύστημα επαγωγικής φόρτισης κινητών, σύστημα αυτόματου κλιματισμού, και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα. Ένα στοιχείο εξοπλιστικού ενδιαφέροντος του ιαπωνικού Corolla Cross είναι η παρουσία υποδοχής πρίζας η οποία μπορεί να εξυπηρετήσει οικιακές ή έκτακτες ανάγκες παρέχοντας ηλεκτρικό ρεύμα 100 Volt.

Τις προδιαγραφές του συμπληρώνει ένα ολιστικό πακέτο συστημάτων ασφάλειας και άνεσης στα οποία περιλαμβάνονται hill-hold assist, αισθητήρες στάθμευσης και σύστημα αυτόνομης πέδησης.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο