Φωτογραφίες: Automedia

Οι «απλές» εκδόσεις του T-Roc έχουν ήδη δώσει από καιρό τα διαπιστευτήρια τους από τα πεδία δοκιμών προδιαγράφοντας την επικείμενη ανανέωσή του μοντέλου.

Από τη διαδικασία εξαίρεση δεν θα μπορούσε να αποτελέσει η ισχυρότερη παραλλαγή του μοντέλου με τα διακριτικά R που με τη σειρά της, παίρνει θέση στα πεδία δοκιμών, δίνοντας -ελλείψει καμουφλάζ- μια σαφή εικόνα της εξέλιξής του.

Οι σχεδιαστικές αλλαγές ακολουθούν την συνήθη συντηρητική προσέγγιση της γερμανικής φίρμας, με το μπροστινό τμήμα να υιοθετεί μια διαφορετική, κομψότερη και ταυτόχρονα πιο σπορ γρίλια με περισσότερες λεπτομέρειες από χρώμιο. Πλαισιώνεται από ελαφρώς ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνουν την τεχνολογία LED Matrix IQ.Light. Tην «όψη» του συμπληρώνει ένας επιθετικότερα σχεδιασμένος προφυλακτήρας με περισσότερα κάθετα στοιχεία σε μαύρο γυαλιστερό φινίρισμα.

Στα στοιχεία που μένουν συγκαταλέγονται οι πτυχώσεις στο καπό και στα πλευρά του T-Roc, το επιχρωμιωμένο περίγραμμα των παραθύρων που επεκτείνεται στην εξωτερική πλευρά της τρίτης κολώνας. Ανασχεδιασμένοι είναι και οι καθρέπτες που ενσωματώνουν νέου σχεδιασμού δείκτες αλλαγής πορείας ενώ προφανώς η ανανεωμένη R έκδοση θα επωφεληθεί από νέου σχεδιασμού ζάντες.

Στο πίσω τμήμα κυριαρχούν τα νέα σκούρα φωτιστικά σώματα που θυμίζουν τα νεότερα μοντέλα της VW και συγκεκριμένα το Golf 8 ενώ χαμηλότερα ξεχωρίζει ο ανασχεδιασμένος διαχύτης που φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης η οποία είναι συνυφασμένη με τις εκδόσεις R.

Σε επίπεδο κινητήρα, το T-Roc R αναμένεται να εξακολουθήσει να εφοδιάζεται με δίλιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα αν και σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή, αντίστοιχη αυτής που εφοδιάζει και το Golf R.

Αυτό σημαίνει ότι η ισχύ του Roc R θα διαμορφωθεί σε 320 ίππους και 420 Nm ροπής, μεγέθη που έχουν αυξηθεί αμφότερα κατά 20 και 40 μονάδες. Η ισχύς θα μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με την συνδρομή ενός κιβωτίου διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων ενώ δεν θα πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο, το γερμανικό crossover επιδόσεων να υιοθετήσει το σύστημα τετραδιεύθυνσης που εμφανίστηκε στο Golf R το οποίο συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.

Εντός, το T-Roc θα ενσωματώσει τις τελευταίες τεχνολογίες που έχουν αναδυθεί από το οπλοστάσιο της VW συμπεριλαμβανομένου ενός πλήρως ψηφιακού πίνακα οργάνων ο οποίος θα συνδυάζεται με infotainment 10,25 ιντσών. Τις τεχνολογικές προδιαγραφές του T-Roc R ως κορυφαίας έκδοσης της γκάμας του μοντέλου θα συμπληρώσουν δεδομένα ο ψηφιακός βοηθός της VW που ενεργοποιείται και υπακούει σε φωνητικές εντολές, η δυνατότητα ασύρματης διασύνδεσης smartphone και head-up display. Φυσικά, δεν θα λείψουν και οι νέες επιλογές σε επενδύσεις και υλικά για το εσωτερικό.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, οι ανανεωμένες «απλές» εκδόσεις του T-Roc θα παρουσιαστούν ως το τέλος της χρονιάς με την R να ακολουθεί αμέσως μετά.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο