Είναι δεδομένο ότι ο ιστορικός του μέλλοντος θα ταυτίσει την εποχή που ζούμε με την πρωτόγνωρη και ολέθρια πανδημία του κορωνοϊού. Η ζωή καθενός ξεχωριστά ανθρώπου σε ολόκληρο τον πλανήτη έχει αλλάξει και όλοι ψάχνουμε τρόπους ώστε να διατηρήσουμε μέρος των αγαπημένων μας συνηθειών και να μην επηρεαστεί το βιοτικό μας επίπεδο και η ψυχική μας υγεία. Εξαίρεση από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί και μεταβληθεί πλήρως δεν θα μπορούσε να αποτελεί η κάθε είδους εκπαίδευση.

Από την υγειονομική κρίση του covid αναδύθηκε (ακόμα περισσότερο) η έννοια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης σαν εναλλακτικός τρόπος ώστε να μην χαθούν ολόκληρες σχολικές και ακαδημαϊκές χρονιές και οι μαθητές με τους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους με έναν ασφαλή και αποτελεσματικό τρόπο . Σίγουρα η έννοια της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης δεν ήταν ξένη στους περισσότερους από εμάς και γενικότερα η ύπαρξή της μετρά πάνω από 100 χρόνια ζωής. Όταν μιλάμε για εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αναφερόμαστε στην υποβοηθούμενη από τα μέσα επικοινωνίας εκπαίδευση, με μικρή ή καθόλου διαπροσωπική ή σε τάξη επαφή μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου.

Στα χρόνια της ψηφιακής εποχής η στροφή προς αυτή την εξ αποστάσεως εκπαίδευσης είχε ήδη αρχίσει να αποκτά πολλούς θιασώτες, οι οποίοι πιθανώς στο παρελθόν και να την περιφρονούσαν.

.

Ορισμένα στατιστικά στοιχεία είναι ενδεικτικά και μπορούν να καταδείξουν την εκτίναξη που γνώρισε πρόκειται να βιώσει η απομακρυσμένη εκπαίδευση.

Από το 2020 και μετά υπολογίζεται 200% αύξηση στην ζήτηση του e-learning.

1,2 δις παιδιά σε 186 χώρες απομακρύνθηκαν από τις αίθουσες διδασκαλίας και παρακολούθησαν εξ αποστάσεως τα μαθήματά τους. Περισσότερο από το 44% των ιδρυμάτων παγκοσμίως έχει προσαρμοστεί πλήρως στο e-learning.

Παράλληλα, τα εξ αποστάσεως μαθήματα σπαταλούν 90% λιγότερη ενέργεια και προκαλούν την εκπομπή 85% λιγότερου διοξειδίου του άνθρακα. Είναι έκδηλο λοιπόν ότι η online εκπαίδευση αναμένεται να ανθίσει το επόμενο διάστημα.

Η αναζήτηση για εξ αποστάσεως σπουδές θα οδηγήσει κάθε υποψήφιο φοιτητή και εκπαιδευόμενο στις υπηρεσίες που εδώ και 10 χρόνια προσφέρει το CEARS. Οι ευκαιρίες που παρουσιάζονται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, η υιοθέτηση της τεχνολογικής προόδου και οι εξοικείωση των ανθρώπων στις νέες τεχνολογίες ήταν ο αρχικός σπόρος που οδήγησε στην γέννηση του CEARS, ενός σύγχρονου και πρωτοπόρου εκπαιδευτικού οργανισμού που αναπτύχθηκε με άξονα της τροχιάς του την online εκπαίδευση.

Κύριο μέλημα του CEARS από την ίδρυσή του και κεντρικός πυλώνας τις φιλοσοφίας του, ήταν η συγκέντρωση και η αξιοποίηση τις τεχνολογικής προόδου και τις διάδοσης τις εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που είχε επεκταθεί ήδη στις χώρες τις Ευρώπης, ώστε να παρέχει πρόσβαση στην γνώση σε άτομα που εκ των συνθηκών αντιμετώπιζαν εμπόδια και επιπλέον η πρόσβαση αυτή να είναι εφικτή οικονομικά πράγμα που φάνταζε πού δύσκολο και σχεδόν ακατόρθωτο καθώς θεωρούνταν ότι αυτού του είδους η γνώση απευθυνόταν μόνο σε συγκεκριμένα στρώματα.

.

Αυτό που προσφέρει το CEARS με την πολυετή εμπειρία και εξειδίκευση στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη και απαίτηση του ανήσυχου και δραστήριου ανθρώπου που δεν σταματά να αναζητεί τρόπους να εμπλουτίσει τις σπουδές και τις γνώσεις του.

  • Πανεπιστήμια αναγνωρισμένα από τον ΔΟΑΤΑΠ
  • Πτυχία μοριοδοτούμενα από τον ΑΣΕΠ
  • Μοριοδοτούμενες επιμορφώσεις δημόσιων φορέων
  • Εξ αποστάσεως αναγνωρισμένα προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα
  • Αναγνωρισμένα Διδακτορικά προγράμματα

Συνεργαζόμενα Πανεπιστήμια: