Η αποκλειστικά ηλεκτροκίνητη παρουσία της γερμανικής φίρμας στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου επιφυλάσσει μια νέα τροπή για ένα από τα πλέον διαχρονικά μοντέλα της, καθώς η αειθαλής G-Class προσγειώθηκε στο Μόναχο ως ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο πρωτότυπο το οποίο θα μετουσιωθεί σε έκδοση παραγωγής το 2024.

Σύμφωνα μάλιστα με τις συστάσεις η πρωτότυπη EQG βρίσκεται αρκετά κοντά σχεδιαστικά στην παρεπόμενη έκδοση παραγωγής, αναμιγνύοντας την γνώριμη τετραγωνισμένη αισθητική που είναι συνυφασμένη με το μοντέλο με τα στοιχεία που εσχάτως έχουμε συνηθίσει ως ταυτόσημα των ηλεκτρικών μοντέλων EQ.

Δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά άλλωστε με δεδομένο και ότι ούτε η προ τριετίας αντικατάσταση της G-Class από την νέα γενιά της φρόντισε να διατηρήσει το ίδιο σχεδιαστικό ύφος που το γερμανικό off-roader έχει από καταβολής του το 1979, σηματοδοτώντας τις απαράμιλλες εκτός δρόμου δυνατότητές του. Και όπως όλα δείχνουν ούτε ο χαρακτήρας ούτε οι ικανότητες της G-Class πρόκειται να αλλάξουν στην ηλεκτρική ενσάρκωσή της.

Βέβαια, αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα υπάρξουν αλλαγές. Έτσι, στην περίπτωση της πρωτότυπης EQG, η χαρακτηριστική ρεζέρβα έχει αντικατασταθεί από ένα χώρο αποθήκευσης που κλειδώνει και, σύμφωνα με το σκεπτικό της γερμανικής φίρμας θα μπορούσε δυνητικά να φιλοξενεί τα καλώδια επαναφόρτισης.

Σε αντίθεση όμως με ό,τι συμβαίνει με τις ηλεκτρικές εκδόσεις των μοντέλων της Mercedes-Benz, η G-Class διατηρεί τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα των εκδόσεων με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην προκειμένη περίπτωση ωστόσο πλαισιώνουν μια κλειστή γρίλια.

Στις ιδιαιτερότητες της πρωτότυπης έκδοσης, περιλαμβάνεται η αντικατάσταση των συνήθων προβολέων οροφής από μια σειρά LED στο μπροστινό τμήμα. Αντίστοιχη είναι η εικόνα και στο πίσω τμήμα της οροφής όπου μια αντίστοιχη σειρά LED αναλαμβάνει τον ρόλο του τρίτου φωτιστικού σώματος για τα φρένα. Την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ τροχών 22 ιντσών με αεροδυναμική σχεδίαση όπως επιβάλλει το ηλεκτρικό είδος.

Ανεξαρτήτως των σχεδιαστικών χαρακτηριστικών, αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόθεση της Mercedes-Benz είναι να μην αλλοιώσει στο ελάχιστο τις εγνωσμένου κύρους off-road δυνατότητες της G-Class στην ηλεκτροκίνητη έκδοση που θα κατασκευάσει. Με αυτή τη λογική αφετηρία για την EQG παραγωγής δεν θα αποτελέσει μια ηλεκτροκίνητη αρχιτεκτονική αλλά μια ειδικά τροποποιημένη εκδοχή του πλαισίου σκάλας που φιλοξενεί και σήμερα την G-Class. Σύμφωνα με τις συστάσεις εκτός από το συνδυασμό ηλεκτροκινητήρα και μπαταριών το πλαίσιο θα συνδυαστεί με μια ανεξάρτητη ανάρτηση στον μπροστινό άξονα και ημιάκαμπτο για τον πίσω.

Επίσης η EQG θα διατηρήσει κατά κάποιο τρόπο τα δύο κιβώτια, διαθέτοντας κιβώτιο δύο σχέσεων το οποίο θα επιτρέπει την κίνηση με χαμηλές ταχύτητες σε αφιλόξενα εδάφη. Παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις της Mercedes-Benz, το χαμηλό κέντρο βάρους ως απόρροια της τοποθέτησης των μπαταριών στο πάτωμα καθώς και η αμεσότητα στην απόδοση της ροπής που θα εξασφαλίζουν τα ηλεκτρικά μοτέρ αναμένεται να αποτελέσουν ακόμα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα για τις off-road ικανότητες της EQG.

Τις τελευταίες θα αναλάβει να εξασφαλίσει ένας εξαντλητικός κύκλος δοκιμών εξέλιξης ο οποίος δεν θα διαφέρει από τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις με κινητήρα εσωτερική καύσης της G-Class. Εξάλλου θα πραγματοποιηθεί στο ίδιο πεδίο off-road δοκιμών, την πίστα που βρίσκεται σε υψόμετρο 1.145 μέτρων στο βουνό Schockl, στο Graz της Αυστρίας.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο