Επιδιώκοντας να εξερευνήσει το θέμα της μετενσάρκωσης, το στούντιο ενσωμάτωσε και μια σειρά από λεπτομέρειες, όπως παλαιωμένο ξύλο, αποξηραμένα φυτά καθώς και μια χρωματική παλέτα από γκρίζες, καφέ και μπλε αποχρώσεις.

Το αποτέλεσμα είναι αφενός η ριζική ανανέωση της ταυτότητας του εμπορικού σήματος και, αφετέρου, η ανάδειξη της πλούσιας ιστορίας του «Buddha-Bar» που άνοιξε για πρώτη φορά στο Παρίσι το 1996.

Ακριβώς δίπλα στην είσοδο του ρεστοράν, στην πιο ευρύχωρη σάλα του, το YOD Group τοποθέτησε το ψηλό υάλινο άγαλμα του Βούδα. Το παραμετρικό γλυπτό αποτελείται από σχεδόν 1.000 επίπεδα υάλινα στοιχεία.

Τα πλαϊνά σημεία κοπής του γυαλιού δεν επιτρέπουν στο φως να εισέλθει στο γλυπτό, με αποτέλεσμα, το γλυπτό να φαίνεται ως κενό δοχείο, στο εσωτερικό του οποίου «κάτι συμβαίνει, και η ζωή ανατέλλει», όπως επισημαίνουν οι σχεδιαστές.

Η αξία του εντυπωσιακού γλυπτού ανέρχεται σε 1 εκατομμύριο δολάρια.

«Στόχος μας ήταν να φέρουμε ένα καινούργιο όραμα στο πολύ γνωστό εμπορικό σήμα, να διατηρήσουμε το DNA του και να το εκφράσουμε με πολύ αυθεντικό τρόπο και να το εντάξουμε στο γενικό περιβάλλον της Νέας Υόρκης. Έπρεπε να καταδυθούμε στην ατμόσφαιρα της πόλης και να τη μεταφέρουμε μέσα από εμάς τους ίδιους» υπογράμμισε σύμφωνα με το ΑΠΕ, ο Volodymyr Nepyivoda, συνιδρυτής του YOD Group.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο