Η ηλεκτροκίνητη τετράθυρη Porsche ανανεώνεται, εμπλουτίζοντας ακόμα περισσότερο τις διαθέσιμες επιλογές της και τα επίπεδα εξατομίκευσης που προσφέρει, φροντίζοντας παράλληλα να μην παραλείψει να εξασφαλίσει λίγη παραπάνω αυτονομία στους δυνητικούς αγοραστές της.

Σε κάθε περίπτωση, οφείλουμε να σημειώσουμε ότι η ανανεωμένη Taycan δεν καταχωρείται ως νέο μοντέλο, εξ ου και τα ονομαστικά μεγέθη που προκύπτουν από το πρωτόκολλο ελέγχου WLTP δεν διαφοροποιούνται. Παρ΄όλα αυτά η Porsche υπόσχεται βελτίωση στην πραγματική αυτονομία χάρη σε μια σειρά τεχνολογικών βελτιώσεων.

Μία από αυτές, είναι ότι με την επιλογή των προγραμμάτων οδήγησης Normal και Range ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας απεμπλέκεται από τη διαδικασία, μειώνοντας έτσι τις απώλειες που προκύπτουν λόγω τριβής και συμβάλλοντας έτσι. στην αύξηση της διαθέσιμης αυτονομίας. Επίσης, με την ίδια ακριβώς λογική, στην περίπτωση κίνησης σε αυτοκινητοδρόμους ή σε στάση, διακόπτεται η λειτουργία του πίσω ηλεκτροκινητήρα. Αμφότεροι οι ηλεκτροκινητήρες τίθενται και πάλι σε λειτουργία σε χιλιοστά του δευτερολέπτου σε περίπτωση που ο οδηγός απαιτήσει επιπλέον ισχύ.

Βελτιώσεις έχουν πραγματοποιηθεί και στο σύστημα ψύξης του κυκλώματος επαναφόρτισης το οποίο επιτρέπει στην μπαταρία να θερμαίνεται σε υψηλότερη θερμοκρασία σε σχέση με το σημερινή πραγματικότητα της Taycan. Αυτό εγγυάται ταχύτερους χρόνους επαναφόρτισης ενώ σύμφωνα με την Porsche αξιοποιείται πλέον και η θερμότητα που εκλύεται από διάφορα συστήματα του αυτοκινήτου για την καλύτερη ρύθμιση της θερμοκρασίας των μπαταριών.

Στο εσωτερικό της, η Taycan επωφελείται από την έκτη γενιά infotainment της Porsche το οποίο εκτός από το υφιστάμενο Apple CarPlay, ενσωματώνει για πρώτη φορά και Android Auto. Eπίσης το σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών της Porsche, υπόσχεται καλύτερη λειτουργία στην αναγνώριση της φυσικής ομιλίας ενώ το σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου εγγυάται ταχύτερους υπολογισμούς σε ό,τι αφορά την εύρεση της ιδανικής διαδρομής. Αναβαθμισμένο είναι και το interface το οποίο εγγυάται ευκολότερο χειρισμό.

Επιπλέον, μέσω της προαιρετικής επιλογής Remote Park Assist, η Taycan δίνει τη δυνατότητα στον οδηγό της να την παρκάρει μέσω smartphone app, από απόσταση. Παράλληλα η Taycan μπορεί να παρκάρει χωρίς την συνδρομή του οδηγού της σε κάθετες θέσεις στάθμευσης βασιζόμενη αποκλειστικά στην αφθονία καμερών και αισθητήρων που διαθέτει.

Αν και οι παραπάνω αλλαγές δεν συνοδεύονται από αισθητικές παρεμβάσεις που να καθιστούν ορατή τη διαφορά ανάμεσα στα δύο διαδοχικά μοντέλα, η Porsche φροντίζει να εμπλουτίσει την χρωματική παλέτα με 65 νέα χρώματα, συμπεριλαμβανομένων επιλογών που παραπέμπουν στο παρελθόν της και στην 911 όπως το Rubystar Red και το Riviera Blue.

Η διάθεση της ανανεωμένης Taycan αναμένεται να ξεκινήσει από το φθινόπωρο αφού δώσει το παρών στην προσεχή έκθεση του Μονάχου όπου αναμένεται να παρουσιαστούν και οι υπόλοιπες ανανεωμένες εκδόσεις της γκάμας.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο