Ναι, έχουμε φτάσει πια στις τελευταίες μέρες του καλοκαιριού, όμως ο καιρός θα ευνοεί τα θαλάσσια σπορ για πολλές μέρες ακόμη.

Κι όταν πιάσουν τα κρύα, οι άνεμοι θα είναι ακόμη πιο φιλικοί προς το surf ή το wind surf.

Αθλήματα που σου επιτρέπουν να απολαύσεις τη θάλασσα, αλλά και να διασκεδάσεις με την ψυχή σου.

Και σε περίπτωση που θέλεις να χάσεις βάρος ή να δεις άμεσα αποτελέσματα σύσφιξης στο σώμα σου, δεν θα σε απογοητεύσουν.

Δες πόσες θερμίδες καις και τι γυμνάζεις με το καθένα.

Surf

Πρόκειται για άσκηση cardio που εμπλέκει ολόκληρο το σώμα σου, αλλά και βελτιώνει την ισορροπία σου. Θα χρειαστεί μια επένδυση σε εξοπλισμό (που όμως μπορείς να βρεις και μεταχειρισμένο), αλλά θα σε αποζημιώσει. Και θα σε βοηθήσει να κάψεις πάνω από 400 θερμίδες ανά ώρα.

Windsurf

Σανίδα κι εδώ – και ισορροπία – αλλά τελείως άλλη εμπειρία. Θα σε βοηθήσει να γυμνάσεις δικέφαλους, τρικέφαλους, μύες του κορμού και των ποδιών, ενώ θα εξασκήσει και την ιδιοδεκτικότητα και τις αντοχές σου. Το καλύτερο; Κάθε ώρα πάνω στη σανίδα μπορεί να εξαφανίσει πάνω από 500 θερμίδες.

SUP

Το παράξενο άθλημα που γέμισε τη θάλασσα με… ορθίους είναι πιο διασκεδαστικό από ό,τι πιστεύεις. Η λογική του είναι απλή: Στέκεσαι όρθιος πάνω στη σανίδα και προχωράς με κουπί. Είναι η πρωτόγονη μορφή του σύγχρονου surf, έχει καταγωγή από τη Χαβάη και είναι ο ιδανικός τρόπος να βελτιωθείς στο surf ή να απολαύσεις τη θαλασσα όταν δεν έχει μεγάλα κύματα. Θα γυμνάσει τα χέρια, τους γλουτούς, τους δικέφαλους μηριαίους, τους κοιλιακούς και τους ραχιαίους σου – ενώ θα σε βοηθήσει να κάψεις πάνω από 400 θερμίδες ανά ώρα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο