Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
BMW X8: Βαρύ πυροβολικό

BMW X8: Βαρύ πυροβολικό

H επιβλητική Χ8 επιστρέφει στο κλείστρο του φωτογραφικού φακού, αυτήν την φορά από το Nurburgring αποκαλύπτοντας λίγες ακόμα λεπτομέρειες για την πληθωρική προσωπικότητά της.

Φωτογραφίες: Automedia

H Χ8 διανύει τα τελευταία της χιλιόμετρα στα πεδία δοκιμών εν όψει της πρεμιέρας της η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο τέλος της χρονιάς.

Σχεδιασμένη για να αποτελέσει μια σπορ όσο και υπερπολυτελή SUV ναυαρχίδα στην γκάμα της BMW, η X8 αναμένεται να διατεθεί από το 2022 βάζοντας στο στόχαστρο μοντέλα όπως η Mercedes-Benz GLS και το μελλοντικό Audi Q8.

Aν και αρχικά οι φήμες την ήθελαν να ακολουθεί την coupe SUV λογική της Χ6, αποτελώντας ουσιαστικά μια μεγαλύτερη και πολυτελέστερη εκδοχή της, η πραγματικότητα των λήψεων του φωτογραφικού φακού, δείχνει ότι οι σχεδιαστές της προτίμησαν μια πιο παραδοσιακή και τετραγωνισμένη σιλουέτα.

Έτσι, η νέα Χ8 δείχνει να ακολουθεί σχεδιαστικά το παράδειγμα τις Χ7, ενώ στην περίπτωση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου τα αυτοκόλλητα “hybrid” προδίδουν την παρουσία ενός εξηλεκτρισμένου συνόλου στην αθέατη πλευρά του.

Ένα στοιχείο που σίγουρα τραβάει το βλέμμα είναι η διάταξη των τετραπλών εξαγωνικών απολήξεων για την εξάτμιση στο πίσω τμήμα. Το ίδιο ισχύει και για την χαρακτηριστικά θηριώδη γρίλια που θυμίζει την Χ7 ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι διογκωμένοι θόλοι και η αιχμηρή σχεδίαση των προφυλακτήρων.

Σε ό,τι αφορά τα σύνολα, η Χ8 αναμένεται να συμπεριλάβει στην γκάμα της την ήπια υβριδική έκδοση που συνδυάζει diesel μοτέρ 3,0 λίτρων με επικουρικό κύκλωμα 48 Volt, αποδίδοντας 340 ίππους αλλά και μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία θα μιμηθεί τα χαρακτηριστικά την Χ5 ΧDrive 45e, συνδυάζοντας εξακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 3,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ, αποδίδοντας 394 ίππους.

Χάρη στην παρουσία μπαταριών ιόντων λιθίου 24 kWh, η έκδοση αναμένεται να εξασφαλίζει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ. ενώ αναμένεται να υπάρξουν και εκδόσεις με μεγαλύτερες μπαταρίες που θα εξασφαλίζουν υψηλότερη αυτονομία.

Σε συμφωνία με το πολυτελές προφίλ της, η Χ8 αναμένεται να διατεθεί σε πενταθέσιες αλλά και τετραθέσιες εκδόσεις με ανακλινόμενα πίσω καθίσματα. Την εικόνα του εσωτερικού αναμένεται να συμπληρώσει η παρουσία ενός δίδυμου οθονών 12,3 ιντσών οι οποίες εκτός του την τελευταία εκδοχή του iDrive θα εμπλουτιστούν με νέες εφαρμογές που θα ενισχύουν ακόμα περισσότερο την πολυτέλεια και την άνεση.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η BMW έχει ήδη σπεύσει αν κατοχυρώσει τα διακριτικά X8 M κάτι που σημαίνει ότι θα υπάρξει δεδομένα και έκδοση με την υπογραφή του M Division η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από τον V8 των 4,4 λίτρων που εφοδιάζει τις κορυφαίες εκδόσεις της Χ5, εξασφαλίζοντας 625 ίππους.

Sports in

Σε κίνδυνο οι ισπανικοί σύλλογοι και η Φούρια Ρόχα λόγω της κυβερνητικής κηδεμονίας στην ομοσπονδία

Στελέχη της UEFA θεωρούν πως η κυβερνητική κηδεμονία στην ισπανική ομοσπονδία δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή από τη στιγμή που δεν υπήρξε η ίδια ανοχή και σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024