Τετάρτη 24 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
ΚΙΑ Niro: Εναλλαγή

ΚΙΑ Niro: Εναλλαγή

H δεύτερη κατά σειρά γενιά του KIA Niro εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης προδίδοντας τις σχεδιαστικές του επιρροές από το τολμηρό Habaniro concept και επιφυλλάσoντας ένα ηλεκτρικό σύνολο ανάλογο του EV6.

Φωτογραφίες: Automedia

H νέα γενιά του κορεατικού crossover εντοπίστηκε στα πεδία δοκιμών με λιγότερο καμουφλάζ, αποκαλύπτοντας περισσότερα στοιχεία για την νέα εικόνα του η οποία θα συνοδεύεται και από τους απαραίτητους νεότερους ηλεκτρικούς νεολογισμούς.

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα χαμηλότερα τοποθετημένα φωτιστικά σώματα ενώ το καπό δείχνει να υιοθετεί έναν εντελώς νέο σχεδιασμό. Σε αυτά που μένουν να θυμίζουν το… παρόν του συγκαταλέγονται τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους και η χαρακτηριστική κεραία που θυμίζει πτερύγιο.

Στο πίσω τμήμα, τα φωτιστικά σώματα έχουν επίσης αλλάξει θέση αλλά και διάταξη καθώς πλέον τοποθετούνται καθέτως στις τελευταίες κολώνες. Οι πίσω πόρτες έχουν μεταβάλλει επίσης το σχήμα τους αφήνοντας χώρο για μια επιπλέον τριγωνική γυάλινη επιφάνεια που αναμένεται να συμβάλλει στην αίσθηση ευρυχωρίας του πίσω καθίσματος.

Συνολικά, το Kia Niro αναμένεται να αυξήσει το μέγεθος του προς όφελος και της χρηστικότητάς του, διατηρώντας την χαρακτηριστική τετραγωνισμένη σιλουέτα του που ισορροπεί ανάμεσα σε MPV και SUV, ρέποντας ωστόσο σαφώς πλέον προς το δεύτερο αλλά πάντα με μια διάθεση να ξεχωρίσει σχεδιαστικά.

Όπως και να έχει με την σημαντικά διαφοροποιημένη αισθητική του, αυτό που θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο είναι ότι το νέο Niro θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις βενζίνης, πετρελαίου αλλά και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδόσεις.

Την νέα του αφετηρία θα αποτελέσει η νέα αρχιτεκτονική με την κωδική ονομασία E-GMP η οποία αξιοποιείται από το EV6. Σε επίπεδο κινητήριου συνόλου η ηλεκτρική έκδοση αναμένεται να επωφεληθεί επίσης από τα νέα τεχνολογίας μοτέρ της KIA αλλά και  νέας γενιάς μπαταρίες οι οποίες αναμένεται να του εξασφαλίζουν αυτονομία που θα ξεπερνά τα 480 χλμ.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές του εκδόσεις, κυρίαρχος θα είναι ο κινητήρας βενζίνης του 1,5 λίτρου ο οποίος εφοδιάζει και το Ceed ο οποίος αναμένεται να προσφέρεται τόσο σε απλή όσο και σε plug-in υβριδική παραλλαγή.

Sports in

Παναθηναϊκός – Μακάμπι Τελ Αβίβ 87-91: Τον «κρέμασε» ο Σλούκας, έκαναν το 0-1 οι Ισραηλινοί

Με το… καλημέρα πλεονέκτημα αντίο για τους πράσινους. έχασαν ξανά από τη Μακάμπι (87-91) που αγωνία για τον Μπόλντγουιν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τετάρτη 24 Απριλίου 2024