Φωτογραφίες: Automedia

Μετά την σχετικά πρόσφατη αποκάλυψη του ομώνυμου πρωτοτύπου, η Nissan περνά στην επόμενη και τελική φάση δοκιμών του coupe της το οποίο αν και δεν θα έρθει στην ευρωπαϊκή αγορά, θα αποτελεί πάντα πόλο έλξης για τους λάτρεις των σκληροπυρηνικών sportscars.

Παρά το βαρύ καμουφλάζ που καλύπτει το συγκεκριμένο πρωτότυπο, είναι σαφές ότι η έκδοση παραγωγής δεν θα διαφέρει σημαντικά από το concept car που ανέλαβε να το συστήσει, αναμιγνύοντας σοφά στοιχεία από την πεντηκονταετή παράδοση του μοντέλου με μια σύγχρονη αισθητική που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως μετα-ρετρό.

Έτσι, στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα χαρακτηριστικά ελλειπτικά φωτιστικά σώματα τα οποία παραπέμπουν στο αρχικό 240Ζ του 1969. Τις ίδιες επιρροές έχει το καπό με την πτύχωση σε μοτίβο V, ενώ στην όψη του ξεχωρίζουν μια πιο σύγχρονα γραμμένη γρίλια και ένα διακριτό splitter.

To 400Z διατηρεί επίσης το χαρακτηριστικό τριγωνικό σχήμα στις τρίτες κολώνες όπως ίσχυε κατά το πρόσφατο παρελθόν των 350Z και 370Ζ ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνονται τα χαρακτηριστικά φωτιστικά σώματα που παραπέμπουν στο 240Z, και προεκτείνονται «αγκαλιάζοντας» τα φτερά.

Με δεδομένη την ομοιότητα του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτότυπου με το concept car, το τελικό προϊόν αναμένεται να υιοθετήσει και ανάλογες διαστάσεις. Συγκεκριμένα το Z Proto έχει μήκος  4,38 μ., 1,85 πλάτος και 1,31 ύψος διαστάσεις που το καθιστούν 12 εκ. μεγαλύτερο κατά μήκος από το 370Ζ, οριακά φαρδύτερο αλλά και χαμηλότερο.

Αντιστοίχως, όμοιο με το concept car προδιαγράφεται και το εσωτερικό της έκδοσης παραγωγής με κυρία χαρακτηριστικά τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 12,3 ιντσών, το σπορ χορταστικό τιμόνι, τα τρία αναλογικά όργανα στην κορυφή του ταμπλό να δεσπόζουν πάνω από το σύγχρονο infotainment και τον χαρακτηριστικό στρογγυλό επιλογέα για το κιβώτιο ταχυτήτων.

Το τελευταίο το οποίο θα είναι αποκλειστικά μηχανικό έξι σχέσεων προς τιμή της παράδοσης του σπορ coupe είναι και η μοναδική επίσημη πληροφορία που έχει επιβεβαιώσει η Nissan για το μηχανικό σύνολο που θα εφοδιάζει την νέα ενσάρκωση του “Z car” . Σε κάθε περίπτωση, δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η παρουσία ενός V6 η ισχύς του οποίου θα μεταδίδεται με την συνδρομή του παραπάνω κιβωτίου στους πίσω τροχούς.

Ο παραπάνω V6 είναι και ένας από τους λόγους που το 400Ζ δεν πρόκειται να περάσει τις πύλες της Ευρώπης των ολοένα αυστηρότερων εκπομπών ρύπων.

Αναλυτικότερα, όπως επισημαίνει η Nissan στην σχετική ανακοίνωση που είχε εκδώσει εξηγώντας την απόφασή της: «η ολοένα συρρικνούμενη αγορά των sports car στην Ευρώπη και οι ειδικές συνθήκες σε ό,τι αφορά τις εκπομπές ρύπων σημαίνουν ότι δεν είμαστε σε θέση να δημιουργήσουμε μια βιώσιμη επιχειρηματική πραγματικότητα για την επόμενη γενιά του Z Car. Οι προτεραιότητες της Nissan στην Ευρώπη παραμένουν η ανανέωση της SUV γκάμα της και η επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού της γκάμας της.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο