Η γκάμα της κορεατικής φίρμας υποδέχεται το νεότερο μέλος της της σειράς επιδόσεων N με την μορφή του Kona το οποίο αποτελεί και το πρώτο SUV της Hyundai που τυγχάνει της φροντίδας του N Division.

Με αφορμή την περίσταση της SUV πρωτιάς, η Hyundai φρόντισε να αξιώσει το Kona N με μια ομολογουμένως γενναιόδωρη ισχύ η οποία φτάνει έως και τους 280 ίππους ή τους 290 ίππους με την λειτουργία overboost. Αυτή προέρχεται από τον γνωστό τετρακύλινδρο turbo των 2,0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Εκτός από τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου, οι οδηγοί θα έχουν στην διάθεσή τους τρία προγράμματα οδήγησης, N Power Shift, N Track Sense Shift και N Grin Shift και παρόλο που η Hyundai δεν δημοσιοποιεί πληροφορίες για την εκάστοτε παραμετροποίηση σημειώνει ότι κάθε ρύθμιση «εξασφαλίζει ταχύτερες αλλαγές ταχυτήτων» καθώς και «μέγιστη οδηγική ευχαρίστηση».

Πλην αυτού, στις ρυθμίσεις N Power Shift, N Track Sense Shift η μέγιστη ισχύς διαμορφώνεται σε 280 ίππους ενώ στην πιο σκληροπυρηνική Grin ανεβαίνει στους 290 ίππους. Αυτή μεταδίδεται αποκλειστικά στους μπροστινούς, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 5,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 240 χλμ./ώρα.

Παρά την απουσία τετρακίνησης και την άφθονη ισχύ, το Kona N διαθέτει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον μπροστινό άξονα και σε συνδυασμό με το traction control υπόσχονται την βέλτιστη διαχείριση της ισχύος, αλλά και άφθονη διασκέδαση για τον οδηγό.

Παρεμβάσεις έχουν πραγματοποιηθεί και για τη βελτιστοποίηση της στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου, καθώς σύμφωνα με τις συστάσεις της Hyundai έχουν αυξηθεί οι συγκολλήσεις και έχουν προστεθεί επιπλέον ελάσματα για στήριξη, ενώ έχουν ενισχυθεί συνολικά τα κράματα μετάλλου από τα οποία κατασκευάζεται το πλαίσιο.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά σηματοδοτούνται από τις κατάλληλες σχεδιαστικές παρεμβάσεις οι οποίες δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας του περί τίνος πρόκειται.

Στις χαρακτηριστικές διαφοροποιήσεις συγκαταλέγονται τα φαρδύτερα κατώτερα πλευρικά τμήματα, τα πιο έντονα αεροδυναμικά στοιχεία στο μπροστινό και στο πίσω, οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το τριγωνικό φως φρένου που αποτελεί σήμα κατατεθέν των Ν ενώ, ειδικά για την περίσταση, έχει δημιουργηθεί μια νέα απόχρωση η οποία θα αποτελεί αποκλειστικότητα των Ν SUV της Hyundai που εμμέσως πλην σαφώς, αφήνει να εννοηθεί με αυτόν  τον τρόπο ότι επίκειται ανάλογη μεταχείριση και για τα υπόλοιπα SUV μοντέλα της.

Στο εσωτερικό, ξεχωρίζουν τα σπορ λογικής καθίσματα, επιλογέας και πεντάλ. Στο κέντρο του ταμπλό κυριαρχεί το νέο σύστημα infotainment των 10,0 ιντσών που συνδυάζεται με ένα πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων και head up display το οποίο, σύμφωνα με την Hyundai δίνει μια διάσταση video game στην εμπειρία οδήγησης. Στο ίδιο πλαίσιο το infotainment επωφελείται από μια νέα διαμόρφωση ονόματι N mode η οποία μπορεί να εμφανίζει χρόνους γύρου και την θέση του αυτοκινήτου σε μια δεδομένη πίστα.

Παρά τον σπορ προσανατολισμό του, το Kona N δεν υπολείπεται σε σχέση με την εγνωσμένη χρηστικότητα διαθέτοντας ακριβώς τις ίδιες τεχνολογικές διατυπώσεις άνεσης, υποβοήθησης και ασφάλειας με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδοχές του. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγονται, σύστημα διατήρησης της πορείας, επιτήρησης τυφλών σημείων και ειδοποίησης κατά την οπισθοπορεία, ασφαλούς εξόδου, ενεργό cruise control και αυτόματα φωτιστικά σώματα.

Η διάθεσή του στην Ευρώπη αναμένεται να ξεκινήσει από το προσεχές καλοκαίρι.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο