Φωτογραφίες: Automedia

Η βαυαρική φίρμα προετοιμάζει την επόμενη γενιά της X1 η οποία, ακολουθώντας το παράδειγμα της Χ3, θα εντάξει στην γκάμα της μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση που εντοπίστηκε για πρώτη φορά από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης.

Με δεδομένο ότι η μέχρι σήμερα γνωστή Χ1 ανανεώθηκε το 2019, θα πρέπει να περιμένουμε τη νέα γενιά περί τις αρχές του 2022 μαζί με την ηλεκτροκίνηση έκδοση.

Επί του παρόντος δεν έχουν γίνει γνωστά στοιχεία που να αφορούν τα τεχνικά χαρακτηριστικά της, ωστόσο βάσει της λογικής και των συνηθειών του βαυαρού κατασκευαστή, η Χ1 θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της ήδη υφιστάμενης αρχιτεκτονικής UKL1, όπου θα βασιστούν τόσο οι συμβατικές όσο και η ηλεκτροκίνητη εκδοχή της.

Εξάλλου η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική έχει ήδη «υποστεί» τις κατάλληλες μετατροπές προκειμένου να υποδεχτεί το ηλεκτρικό σύνολο με δεδομένο ότι αποτελεί αφετηρία για το MINI Electric. Βέβαια, σε αντίθεση με το ηλεκτρικό ΜΙΝΙ η iX1 θα αξιοποιήσει την ηλεκτρική τεχνολογίας νέας γενιάς που εφοδιάζει και την BMW iX3. Aυτό αναμένεται να δώσει στο μικρότερο SUV της βαυαρικής φίρμας πρόσβαση σε περισσότερη ισχύ έως και 286 ίππων καθώς σε μια μεγαλύτερη μπαταρία η οποία θα προσφέρει αυτονομία που θα υπερβαίνει τα 320 χλμ.

Σε επίπεδο σχεδίασης, η ηλεκτρική Χ1 αναμένεται να ακολουθήσει το παράδειγμα της Χ3, μην απέχοντας οπτικά από τις συμβατικές εκδόσεις της παρά μόνο σε ό,τι αφορά ορισμένα στοιχεία όπως η απουσία απολήξεων της εξάτμισης, η κλειστή γρίλια και κάποιες λεπτομέρειες που θα σηματοδοτούν διακριτικά την ηλεκτρική διαφορετικότητά της.