Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Toyota GR86: To ιαπωνικό sportscar ξανασυστήνεται

Toyota GR86: To ιαπωνικό sportscar ξανασυστήνεται

Το GT86 επιστρέφει ως GR86 με πιο σπορ χαρακτήρα και την ενεργή συμμετοχή της Gazoo Racing στην εξέλιξή του.

Η ιαπωνική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της νέας γενιάς του GT86 που υιοθετεί έναν ακόμα πιο δυναμικό χαρακτήρα, o οποίος υπογραμμίζεται και από την αλλαγή της ονομασίας του η οποία πλέον μεταβάλλεται σε GR86, ενσωματώνοντας τα διακριτικά GR που είναι συνυφασμένα με το αγωνιστικό τμήμα της Toyota, Gazoo Racing.

Πλην της ονομασίας του, το GR86 εξακολουθεί να αποτελεί προϊόν συνεργασίας και συνεξέλιξης με την Subaru, όντας το alter ego του BRZ με το οποίο και μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική και κινητήρες. Σύμφωνα ωστόσο με τις συστάσεις της Toyota, η συνάφεια ΒRZ και GR86  «βασίζονται σε ένα ευγενή ανταγωνισμό» καθώς οι δύο εταιρείες μπήκαν στη διαδικασία να δημιουργήσουν δύο sportscars με ίδια τεχνολογική βάση αλλά «με διαφορετική οδηγική αίσθηση».

Στην καρδιά του GR86 βρίσκεται ένας επίπεδος “boxer” κινητήρας με χωρητικότητα 2,4 λίτρων ο οποίος αντικαθιστά τη δίλιτρη μονάδα του παρελθόντος. Αν και προς το παρόν η Toyota δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για την ευρωπαϊκή αγορά, η ιαπωνική εκδοχή του μοντέλου αποδίδει 236 ίππους και 250 Nm ροπής ενώ το όριο στροφών του κινητήρα προσδιορίζεται σε 7.400 σ.α.λ.

Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή προαιρετικά με αυτόματο ισάριθμων σχέσεων τα οποία μεταδίδουν την κίνηση στον πίσω άξονα με την συνδρομή ενός διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης.

Σε ό,τι αφορά την αρχιτεκτονική όπου βασίζεται, το GR86 έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της πλατφόρμας του GT86 η οποία υπόσχεται περισσότερη ακαμψία αλλά και χαμηλότερο βάρος. Συνοπτικά η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει ενισχυθεί κατά 50% ενώ το βάρος περιορίζεται σε 1.270 κιλά χάρη και στην κατασκευή στοιχείων όπως η οροφή, το καπό και τα φτερά από αλουμίνιο.

Επίσης, αξίζει να σημειωθεί ότι τα διακριτικά GR δεν είναι διόλου διακοσμητικά καθώς η Gazoo Racing έχει ενεργά εμπλακεί στην εξέλιξη του πλαισίου το οποίο έχει συμπαρασύρει επι το αιχμηρότερο και την εξωτερική σχεδίαση. Κατά τα άλλα το GR86 διαθέτει τις ίδιες σπορ αναλογίες με το παρελθόν χωρίς όμως κανένα από τα στοιχεία που συναποτελούν την εξωτερική του εμφάνιση να είναι ίδια με το παρελθόν.

Στο εσωτερικό το GR86 διατηρεί την γνώριμη 2+2 διάταξη ενός τυπικού sportscar, παραλλάζοντας βέβαια επί το ψηφιακότερο τον εξοπλισμό του. Κυρίαρχα στοιχεία η νέα οθόνη επτά ιντσών για το σύστημα infotainment η οποία συνδυάζεται με πίνακα οργάνων οκτώ ιντσών.

Το εξοπλιστικό παλμαρέ του ιαπωνικού sportscar συμπληρώνει μια ευρεία λίστα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας η οποία περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων,  σύστημα αυτόνομης πέδησης με την συνδρομή κάμερας.

Επί του παρόντος δεν υπάρχει ακριβές χρονοδιάγραμμα που να αφορά την ευρωπαϊκή εκδοχή του ή την πρεμιέρα της στην Ευρώπη ωστόσο αυτή αναμένεται δεδομένα μέσα στην χρονιά με την προοπτική να διατεθεί στη γηραιά ήπειρο από τις αρχές του 2022.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024