Κάθε δράση εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καταξιώνεται στη πράξη! Εκεί, «μετράει» και η εμβέλεια της και το αντίκρισμα της. Η περίπτωση της πιο πρόσφατης δράσης της Beat διαθέτει αποδεδειγμένα και τα δύο στοιχεία – και εκείνο της εμβέλειας και εκείνο του αντικρίσματος. Και δεν μπορούσε να ήταν διαφορετικά καθώς η εταιρεία που άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά των μετακινήσεων κατάφερε να «παντρέψει» σε τούτη την κρίσιμη ώρα την ανάγκη των συμπολιτών μας  να προσέλθουν γρήγορα και με ασφάλεια στα μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα με την εξυπηρέτηση των επαγγελματιών οδηγών ταξί που είναι συνδεδεμένοι με την πλατφόρμα της Beat.  Επιπλέον, το κόστος του «παντρέματος» το έχει αναλάβει εξ ολοκλήρου η ίδια η εταιρεία. Το πώς και το γιατί το εξηγεί σε συνέντευξη που παραχώρησε στο in.gr ο γενικός διευθυντής της εταιρείας, Βασίλης Ντάνιας.

Αλλά, δεν αφορά μόνον στις μετακινήσεις των συμπολιτών μας για τους εμβολιασμούς. Η Beat «στέκεται» υπεύθυνα και απέναντι στους συνεργάτες της, οδηγούς ταξί, αναδεικνύοντας την ανάγκη να τους δοθεί η προτεραιότητα που αξίζουν ως επαγγελματίες που βρίσκονται καθημερινά στο δρόμο και αναμετρώνται με τον κίνδυνο.

Ο Βασίλης Ντάνιας

  1. Είναι γεγονός πως η Beat δεν είναι η πρώτη φορά που προχωρά σε δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Τι ήταν αυτό, που σας ώθησε να προσφέρετε επιστροφή των χρημάτων όσων επιλέξουν τη εφαρμογή σας για να μεταβούν στα εμβολιαστικά κέντρα;

Γνωρίζουμε ότι το τελευταίο έτος είναι γεμάτο συνεχείς περιορισμούς και δυσκολίες. Γι’ αυτό νιώθουμε την ανάγκη να αναλάβουμε δράσεις με ουσία και να βοηθήσουμε τους επιβάτες να φτάσουν στα κέντρα εμβολιασμού με άνεση και ασφάλεια. Τα ταξί είναι ένα ιδανικό μέσο μεταφοράς γι’ αυτόν το σκοπό και μέσω της τεχνολογίας μας, η διαδικασία γίνεται εύκολα και αυτοματοποιημένα. Την παροχή μπορούν να λάβουν όλοι οι χρήστες της Beat εφαρμογής που μεταβαίνουν για εμβολιασμό στα mega εμβολιαστικά κέντρα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αρκεί να ακολουθήσουν μια απλή διαδικασία που περιγράφεται αναλυτικά στην ιστοσελίδα μας. Η πρωτοβουλία υλοποιείται με πάνω από 5.000 οδηγούς να είναι συνδεδεμένοι στην πλατφόρμα της Beat και να μπορούν να μεταφέρουν τους επιβάτες για εμβολιασμό γρήγορα και αξιόπιστα.

Οι διαδρομές για εμβολιασμό είναι επίσης μια σημαντική πηγή εισοδήματος για τον κλάδο. Μετά από ένα έτος πανδημίας με τις μετακινήσεις να έχουν περιοριστεί σημαντικά, κάθε διαδρομή μετράει για τους συνεργαζόμενους οδηγούς. Με την πρωτοβουλία μας, θέλουμε να δώσουμε την ευκαιρία στους οδηγούς ταξί να υποστηρίξουν τις ευπαθείς ομάδες και ταυτόχρονα να αυξήσουν τις διαδρομές και το εισόδημά τους, με το κόστος να απορροφάται πλήρως από το Beat. Με αυτήν την ιδέα, οι δημόσιες συγκοινωνίες θα ανακουφιστούν ακόμη περισσότερο.

  1. Με δεδομένο το άνοιγμα της αγοράς τις επόμενες εβδομάδες, πώς αντιμετωπίζουν οι οδηγοί που συνεργάζονται με την εφαρμογή τους κινδύνους από την πανδημία;

Oι οδηγοί ταξί πρέπει να ενταχθούν στις ειδικές κατηγορίες επαγγελματιών που θα πάρουν προτεραιότητα στον εμβολιασμό. Έρχονται σε επαφή καθημερινά με χιλιάδες επιβάτες σε ολόκληρη τη χώρα. Το γεγονός αυτό, τους καθιστά ευάλωτους στον κορωνοϊό. Αντίστοιχα, οι πολίτες θέλουν να γνωρίζουν πως οι μετακινήσεις τους είναι υγειονομικά ασφαλείς σε μια εποχή που τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς λειτουργούν με περιορισμένη πληρότητα.  Με επιστολή μας προς το Υπουργείο Υγείας και τον ΕΟΔΥ έχουμε εκφράσει  την αγωνία των συνεργατών μας οδηγών ταξί και ζητάμε να συμπεριληφθούν όσοι το επιθυμούν στις επαγγελματικές ομάδες που θα εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα, ειδικά ενόψει της έναρξης της τουριστικής περιόδου. Προσφέρουν μια κρίσιμη υπηρεσία και οφείλει η Πολιτεία να τους προστατέψει.

  1. Η επιλογή της εργασίας από το σπίτι κερδίζει έδαφος σε πολλές εταιρίες τεχνολογίας ως μέτρο προστασίας από την πανδημία. Έχετε προχωρήσει σε συγκεκριμένα μέτρα προστασίας των εργαζομένων στην εφαρμογή;

Η  Beat ήταν ίσως η πρώτη εταιρεία στη χώρα που ανακοίνωσε εργασία εξ αποστάσεως για το προσωπικό, προτού η τηλεργασία γίνει επίσημο μέτρο για τον περιορισμό της πανδημίας. Εδώ κι ένα χρόνο το μεγαλύτερο μέρος του προσωπικού μας εργάζεται από το σπίτι, ενώ έχουμε ήδη ανακοινώσει ευελιξία για 100% τηλεργασία για όλο το 2021.

Είμαστε πολύ περήφανοι γι’ αυτήν την απόφαση. Θα δοκιμάσουμε έναν νέο τρόπο εργασίας για μια ολόκληρη χρονιά, θα μετακινηθούμε σε ένα υβριδικό μοντέλο που συνδυάζει την ελευθερία και την ευελιξία της εξ αποστάσεως εργασίας με την σύνδεση που προσφέρει η φυσική παρουσία στον εργασιακό χώρο.

Κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών, μάθαμε πως η μοναδική κουλτούρα της εταιρείας μας δεν επηρεάζεται από την φυσική απόσταση σε απόλυτους όρους. Αντίθετα, η ευελιξία που συνεπάγεται η εργασία από το σπίτι έχει δημιουργήσει νέες ευκαιρίες για εμάς. Όσο το εργατικό δυναμικό μας ωριμάζει μαζί με την εταιρεία (η μέση ηλικία των εργαζομένων μας είναι τα 30 έτη) αρκετοί από τους εργαζομένους μας σκέφτονται την δημιουργία οικογένειας ή έχουν ήδη παιδιά. Άλλοι είναι επιφορτισμένοι με την φροντίδα κάποιου συγγενικού προσώπου ή έχουν άλλες προσωπικές προτεραιότητες. Υπάρχει εδώ μια υπέροχη ευκαιρία να συνεισφέρουμε σε μια πιο άρτια ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής, ενθαρρύνοντας τους εργαζομένους μας να επιλέγουν αυτόνομα πού και πώς θα εργαστούν.

  1. Είναι γεγονός πως η τεχνολογία προσφέρει σημαντικές λύσεις στη διαχείριση της πανδημίας, αλλά και τη γενικότερη βελτίωση της ποιότητας ζωής. Πώς η Beat αντιλαμβάνεται το ρόλο της στις σύγχρονες πόλεις;

Μαζί με την πρωτοβουλία για τον εμβολιασμό, ξεκινάμε να χτίζουμε μια ομπρέλα δράσεων, την οποία ονομάσαμε “Make a Move”. Στόχος μας είναι να κάνουμε κινήσεις που θα προσφέρουν στις πόλεις μας, στις κοινότητες των χρηστών μας και στο περιβάλλον -στο μέτρο πάντα των δυνατοτήτων μας. Φιλοδοξία μας είναι οι πρωτοβουλίες αυτές να απλωθούν σε όλη την Ευρώπη, μέσα από το δίκτυο της FREE NOW, η οποία έχει παρουσία σε περισσότερες από 100 ευρωπαϊκές πόλεις.

Ήδη η FREE NOW, μητρική της Beat, έγινε η πρώτη πλατφόρμα κλήσης ταξί που ανέλαβε πρωτοβουλία για τον εμβολιασμό στην Ευρώπη και έχει ενεργοποιήσει αντίστοιχες καμπάνιες για τον εμβολιασμό σε Γερμανία, Ιρλανδία, Ισπανία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ρουμανία και Πολωνία, και τώρα και στην Ελλάδα, με προϋπολογισμό 1 εκατ. ευρώ για διαδρομές. Για το άμεσο μέλλον δίνουμε μια υπόσχεση να δείτε κι άλλες παρόμοιες δράσεις.

Το μέλλον των μετακινήσεων βρίσκεται στις πλατφόρμες που θα προσφέρουν συνδυαστικές λύσεις μεταφοράς με ένα κλικ, χωρίς να επιβαρύνουν το περιβάλλον. Φιλοδοξία της FREE NOW και της Beat είναι να προσφέρουν έξυπνες επιλογές μετακίνησης στους πολίτες και να βοηθήσουν τις πόλεις να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής. Ήδη στην Ευρώπη, πάνω από το ένα τέταρτο των διαδρομών της FREE NOW γίνονται είτε με ηλεκτρικά είτε με υβριδικά οχήματα.  Η Beat στην Ελλάδα κινείται στο ίδιο πνεύμα. Η ανάπτυξη των υπηρεσιών μας με γνώμονα τη βιωσιμότητα είναι στο επίκεντρο της στρατηγικής μας. Φιλοδοξία μας είναι να ηγηθούμε ενός οικοσυστήματος, που θα προσφέρει συγκεκριμένα κίνητρα στους οδηγούς να επενδύσουν στην ηλεκτροκίνηση, αλλά και προτάσεις στην Πολιτεία και τις πόλεις, ώστε να υποστηρίξουν αποτελεσματικά την ανάπτυξη τέτοιων υποδομών . Σύντομα, θα μπορούμε να πούμε πολλά περισσότερα.

Για το τέλος, κράτησα αυτήν την υπόσχεση αλλά και την αισιόδοξη νότα στα λόγια του συνομιλητή μας. «Μαζί με την πρωτοβουλία για τον εμβολιασμό, ξεκινάμε να χτίζουμε μια ομπρέλα δράσεων, την οποία ονομάσαμε “Make a Move”. Στόχος μας είναι να κάνουμε κινήσεις που θα προσφέρουν στις πόλεις μας, στις κοινότητες των χρηστών μας και στο περιβάλλον».

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο