Το Isdera Imperator 108i δεν είναι σίγουρα από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που συναντά κανείς, είναι όμως σίγουρα από τα πιο ασυνήθιστα και, ακριβώς εξαιτίας της όχι και τόσο ευχάριστης εμφάνισής του, ένα από τα πιο σπάνια του supercar είδους.

Η ιστορία του ξεκινά το 1978 όταν ο σχεδιαστής Eberhard Schulz δημιούργησε ένα αντίστοιχο πρωτότυπο για λογαριασμό της Mercedes-Benz. Η γερμανική φίρμα δεν εκτίμησε ιδιαιτέρως τον σχεδιασμό του και μάλλον δικαίως, δίνοντας ωστόσο το ελεύθερο στον Schulz να το κατασκευάσει υπό τη δική του φίρμα.

Το αποτέλεσμα που προέκυψε ονομάστηκε Isdera Imperator και κατασκευάστηκε σε μόλις 30 αντίτυπα. Το πρώτο βγήκε από τις γραμμές παραγωγής της niche φίρμας το 1984 και το τελευταίο το 1993 ενώ υπήρξε και ένα ενδιάμεσο facelift το 1991 το οποίο επανέφερε στην έκδοση παραγωγής τα pop-up φωτιστικά σώματα του αρχικού πρωτότυπου και παράλλαξε το αμάξωμα, που απέκτησε περισσότερες καμπύλες.

Κατά τη διάρκεια της εννιαετούς πορείας του το Imperator διατέθηκε με οκτακύλινδρους κινητήρες δια χειρός Mercedes-Benz. Σε ό,τι αφορά το ασημί αντίτυπο που πρόκειται σύντομα να δημοπρατηθεί μέσω του οίκου Bonhams, επωφελείται από V8 με χωρητικότητα 5,0 λίτρων ο οποίος συνδυάζεται με πεντατάχυτο κιβώτιο της ZF το οποίο μεταδίδει την κίνηση στους πίσω τροχούς. Η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί περίπου πέντε δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά του διαμορφώνεται σε 283 χλμ./ώρα.

Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του οίκου το παραγνωρισμένο supercar αναμένεται να πιάσει τιμή μεταξύ 500.000 και 700.000 ευρώ.