H βρετανική φίρμα προσθέτει στο οπλοστάσιο της ένα ακόμα αγωνιστικό υπερόπλο το οποίο προορίζεται αποκλειστικά για χρήση σε πίστα εξ ου και αξιοποιεί το μέγιστο των δυνατοτήτων που μπορεί να προσφέρει η 720S όπου και βασίζεται.

Παίρνοντας μια θέση στην γκάμα πάνω από την επίσης αγωνιστικών προδιαγραφών 765LT, η νέα 720S GT3X αποτελεί την κορυφαία έκδοση της σειράς Supercars, όπως μετονομάστηκε η γκάμα των Super Series μετά την πρόσφατη προσθήκη της plug-in υβριδικής Artura.

H έκδοση αποτελεί καρπό εξέλιξης του Woking που ασχολείται με τις εφαρμογές του μηχανοκίνητου αθλητισμού και επωφελείται από μια αναβαθμισμένη εκδοχή του V8 κινητήρα της 720S. Το εν λόγω σύνολο συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA για την κατηγορία GT3 και φυσικά απαλλάσσεται από την «νομιμότητα» του δημόσιου οδικού δικτύου διαθέτοντας μεγαλύτερους υπερσυμπιεστές, άφθονα υπερμεγέθη αεροδυναμικά βοηθήματα, μια διαφορετικά σχεδιασμένη πολλαπλή εξαγωγής και νέες κυλινδροκεφαλές.

Η διαθέσιμη ισχύς παραμένει ωστόσο στους 720 ίππους με τη διαφορά ότι προστίθεται λειτουργία overboost που με το πάτημα ενός κουμπιού προσθέτει 30 επιπλέον ίππους ανεβάζοντας το άθροισμα σε 750. Το μέγεθος αυτό υπερέχει κατά 200 ίππους σε σχέση με τον προσφερόμενο μέσο όρο στην κατηγορία GT.

Για τις ανάγκες του αναβαθμισμένου κινητήρα, η GT3X διαθέτει ένα αναβαθμισμένο σύστημα ψύξης αλλά και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης. Το παζλ συμπληρώνουν η ανασχεδιασμένη ανάρτηση η οποία συνδυάζεται με ένα σύστημα ηλεκτρονικού ελέγχου και ρυθμίσεων για το σύστημα traction control και το ABS.

Στην αθέατη πλευρά της εξακολουθεί να βρίσκεται το ανθρακονημάτινο σωληνωτό πλαίσιο MonoCage II της ήδη γνωστής 720S ενώ όπως ακριβώς θα περίμενε κανείς από ένα αγωνιστικών προδιαγραφών τετράτροχο, το εσωτερικό έχει απογυμνωθεί από τα περιττά, διαθέτοντας έναν ενισχυμένο κλωβό ασφαλείας.

Όπως εξηγεί ο Ian Morgan, επικεφαλής τoυ Motorsport McLaren Automotive «Έχουμε ήδη ένα πολύ καλό αγωνιστικό στην κατηγορία GT3. Αυτό που θέλαμε ήταν κάτι ακόμα ταχύτερο, πιο δυνατό σε όλες τις παραμέτρους και να επιτυγχάνει καλύτερους χρόνους σε σχέση με ένα τυπικό GT3».

Φυσικά δεν είναι η πρώτη φορά που η McLaren δημιουργεί κάτι αντίστοιχο, έχοντας παρουσιάσει το 2012 μια ανάλογη GT3 έκδοση της MP4-12C. Tότε η βρετανική φίρμα είχε κατασκευάσει μόλις 30 αντίτυπα. Αν και δεν προς το παρόν η βρετανική φίρμα δεν έχει ανακοινώσει τιράζ για την 720S GT3X δεν αναμένεται να ξεπεράσει ένα πολύ περιορισμένο αριθμό με δεδομένο και ότι η τιμή της αναμένεται να ξεπεράσει τις 440.000 στερλίνες της «απλής» 720S GT3.