Ο γερμανικός όμιλος κατακτά ένα ακόμα ορόσημο, καθώς συμπλήρωσε τον διόλου ευκαταφρόνητο αριθμό των 50 εκατομμυρίων επιβατικών αυτοκινήτων Mercedes και smart σε όρους παραγωγής.

Για την ιστορία το αυτοκίνητο που πήρε τον τίτλο του πεντηκοστού εκατομμυριοστού οχήματος παραγωγής της Marcedes-Benz κατά μια σύμπτωση που δείχνει να ταιριάζει απολύτως στα μέτρα πολυτέλειας που πρεσβεύει η γερμανική φίρμα ήταν η Mercedes Maybach S-Class στην επίσημη πρώτη της μιας και πρόκειται για το πρώτο αντίτυπο που κατασκευάζεται στη νέα ενσάρκωσή του.

«Το όνομα Mercedes-Benz ήταν πάντα συνώνυμο της πολυτέλειας, γι’ αυτό είμαι πολύ υπερήφανος για αυτό το  ξεχωριστό ορόσημο που αφορά στην παραγωγή: πενήντα εκατομμύρια οχήματα κατασκευασμένα στα εργοστάσιά μας σε όλον τον κόσμο. Αυτό αποτελεί μια πραγματικά ιστορική στιγμή και ένα εξαιρετικό επίτευγμα της ομάδας. Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους συναδέλφους στα εργοστάσιά μας παγκοσμίως για την εξαιρετική δουλειά και την αφοσίωσή τους στη μάρκα. Με την τεχνογνωσία και το πάθος τους στην παραγωγή των «αστεριών», κάνουν τις επιθυμίες των πελατών μας σε όλο τον κόσμο να γίνονται πραγματικότητα καθημερινά»  δήλωσε ο Jörg Burzer, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Mercedes-Benz AG, υπεύθυνος για την παραγωγή και την εφοδιαστική αλυσίδα.

Το εργοστάσιο που κατασκεύασε την Maybach S-Class δεν είναι άλλο από το Sindelfingen και την εμβληματική νέα υπερσύγχρονη πρότυπη μονάδα παραγωγής της γερμανικής φίρμας με την ονομασία Factory 56.  Το εργοστάσιο κατασκευάζει επίσης τη νέα γενιά της S-Class ενώ σύντομα θα αναλάβει και την παραγωγή του ηλεκτροκίνητου alter ego της EQS η οποία αναμένεται να ξεκινήσει πολύ σύντομα.

Εξάλλου η Mercedes-Benz κάθε άλλο παρά «κρύβει» τα φιλόδοξα ηλεκτροκίνητα σχέδιά της τα οποία περιλαμβάνουν έξι νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2022 τα οποία θα κατασκευάζονται στα ήδη υφιστάμενα εργοστάσια της γερμανικής φίρμας που αναβαθμίζονται στο σύνολό τους προκειμένου να υποδεχτούν τόσο τις νέες τεχνολογίες που απαιτεί η παραγωγή ηλεκτροκίνητων όσο και να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αντίκτυπο με στόχο ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα έως το 2022.