Το μοντέλο που μέλλει να γίνει το πρώτο SUV με το σήμα της Ferrari εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό για πρώτη φορά σε δοκιμές εξέλιξης δίνοντας μια πρώτη γεύση για το αυτοκίνητο που θα αποτελέσει σημείο καμπής στην ιστορία της Ferrari.

H Purosangue, όπως θα ονομάζεται τo SUV μοντέλο της Ferrari δοκιμάζει επί του παρόντος το βήμα του σε περιβάλλον πίστας, κρύβοντας τις σχεδιαστικές του λεπτομέρειες πίσω από το αμάξωμα της Maserati Levante.

Παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των μηχανικών της Ferrari να κρύψουν την ταυτότητα του δοκιμαστικού πρωτοτύπου, μια ματιά στους διογκωμένους και μεγαλύτερους θόλους, προδίδουν την παρουσία ενός διαφορετικού πατώματος πίσω από τα πάνελ της Levante ενώ στην ίδια εκδοχή συνηγορούν οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει επίσης ότι η απόσταση από το έδαφος είναι σαφώς μικρότερη σε σχέση με μια τυπική Levante.

Στην αθέατη πλευρά της Purosangue αναμένεται να βρεθεί η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί την Roma GT η οποία θα συνδυαστεί με σχεδίαση που θα δίνει έμφαση στην πρακτικότητα και θα «καταλήγει» σε ένα ψηλό συγκριτικά με τις συνήθειες της Ferrari πίσω τμήμα και μια hatchback θύρα αποσκευών.

Σε επίπεδο κινητήρων, σύμφωνα με τις συστάσεις, η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται η Purosangue μπορεί να υποδεχτεί από V6 έως και V12 κινητήρες αλλά και plug-in υβριδική τεχνολογία κάτι που σημαίνει ότι πιθανότατα το ιταλικό SUV θα ακολουθήσει τα βήματα της SF-90 Stradale.

Έτσι ο plug-in υβριδικός συνδυασμός αναμένεται να αποτελείται είτε από V8 κινητήρα με χωρητικότητα 4,0 λίτρων και ηλεκτρικό μοτέρ είτε από έναν νέο V6 κινητήρα με ηλεκτροκινητήρα και μπαταρίες. Η ιδέα ενός plug-in υβριδικού συνόλου με βάση έναν V12 κινητήρα δεν ενθουσιάζει τους μηχανικούς της φίρμας από το Maranello καθώς όπως έχει δηλώσει κατά το παρελθόν ο επικεφαλής marketing της ιταλικής φίρμας «για να είμαστε ειλικρινείς ο εξηλεκτρισμός με αφετηρία ένα V12 κινητήρα συνεπάγεται μεγάλο μέγεθος και βάρος. Κατ΄επέκταση, ο εξηλεκτρισμός ιδανικά πρέπει να προκύπτει από μικρότερου κυβισμού κινητήρες. Εξάλλου εξελίσσουμε μια ευρεία γκάμα κινητήρων διαθέτοντας V12 και V8 ενώ επίκειται και ένας νέος V6».

Ανεξαρτήτως των ηλεκτρικών εξελίξεων δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η Purosangue, με δεδομένη την τεχνολογική της συνάφεια με την Roma GT, θα περιλαμβάνει στις επιλογές της τον V8 κινητήρα των 3,9 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 620 ίππων. Αυτό που μάλλον αναμένεται να αλλάξει είναι η μετάδοση της κίνησης καθώς την κίνηση στους πίσω τροχούς στην περίπτωση της Roma αναμένεται να αντικαταστήσει σύστημα τετρακίνησης.

Επίσης παρά τις σκέψεις της Ferrari για τη δημιουργία ενός plug-in υβριδικού συνόλου με βάση ένα V12, τίποτα δεν την εμποδίζει να χρησιμοποιήσει ένα αντίστοιχο σύνολο για μια συμβατική έκδοση του μοντέλου.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα, η Purosangue αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της από το 2022 ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια αποτελεί η επιθυμία της Ferrari να προσθέσει μια ακόμα υποδιαίρεση στην μεγάλη οικογένεια των SUV, χαρακτηρίζοντας το νέο της μοντέλο ως FUV, σε ανάπτυξη Ferrari Utility Vehicle, για να υπογραμμίσει τη διαφορετικότητά του.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο