Φωτογραφίες: Automedia

H γερμανική φίρμα συνεχίζει την εξέλιξη της νέας γενιάς της C-Class η οποία θα ακολουθήσει την γνωστή πληθωρική τακτική της γερμανικής φίρμας σε ό,τι αφορά τη δυνατότητα επιλογών. Σε αυτή ακριβώς την «πολλαπλασιαστική» λογική εντάσσεται και το τελευταίο υπό εξέλιξη δείγμα της νέας C-Class που εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό μιας και πρόκειται για την έκδοση C 43 με την υπογραφή της AMG σε estate παραλλαγή αμαξώματος.

Σε σύγκριση με προηγούμενες αντίστοιχες εικόνες της «απλής» C-Class η συγκεκριμένη διαθέτει ένα ξεκάθαρα πιο επιθετικό bodykit όπως προκύπτει από το χαμηλότερο και πιο προτεταμμένο splitter, τα φαρδύτερα κατώτερα πλευρικά τμήματα, την νέας σχεδίασης τετραπλή απόληξη της εξάτμισης, τον νέο διαχύτη ενώ την εικόνα συμπληρώνει οι χαρακτηριστικοί τροχοί που ανήκουν αδιάψευστα στις τάξεις του Affalterbach.

Κρίσιμη σχεδιαστική λεπτομέρεια σε σχέση με προηγούμενες λήψεις της τετραθύρης AMG έκδοσης, η C43 Estate διαθέτει ένα μεγαλύτερο spoiler στην κορυφή της θύρας του πορτ μπαγκάζ αντί του duck-tail της sedan έκδοσης. Επίσης, όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί προηγούμενα πρωτότυπα με την υπογραφή του βελτιωτικού οίκου της Mercedes θα υπάρξουν πρόσθετες επιλογές σε ό,τι αφορά την βελτίωση της αεροδυναμικής συμπεριλαμβανομενων πτερυγίων στο μπροστινό τμήμα τα οποία θα αποτελούν μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού φέρνοντας ακόμα πιο κοντά τις πολιτικές εκδόσεις της AMG στον μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Όπως ισχύει για το σύνολο των εκδόσεων της νέας C-Class, προδιαγράφεται μια ριζική αναβάθμιση του εσωτερικού στα πρότυπα της νέας S-Class με επίκεντρο μια νέα κάθετου προσανατολισμού οθόνη για την φιλοξενία της τελευταίας εκδοχής του infotainment της γερμανικής φίρμας MBUX. Βέβαια στην περίπτωση των AMG εκδόσεων θα υπάρξουν και οι απαραίτητες σπορ αναπροσαρμογές τόσο σε επίπεδο στυλ όσο και σε ό,τι αφορά τις διαθέσιμες επιλογές ρυθμίσεων που θα εμφανίζονται στην παραπάνω οθόνη και στον ψηφιακό πίνακα οργάνων.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά της, όπως και οι απλές εκδόσεις της νέας C-Class η AMG C 43 θα έχει ως αφετηρία μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πισωκίνητης αρχιτεκτονικής MRΑ. Στην προκειμένη περίπτωση αναμένεται να φιλοξενεί ένα turbo 3,λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 400 ίππους.

Φυσικά, κατά τις προσφιλείς συνήθειες της AMG, την γενναιόδωρη ισχύ θα συμπληρώσει μια σειρά από βελτιωμένα χαρακτηριστικά, συμπεριλαμβανομένης μιας σπορ ανάρτησης με ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και νέες αντιστρεπτικές ράβδους καθώς και ένα νέο ικανότερο σύστημα πέδησης με διάτρητα δισκόφρενα και εξαπίστονες δαγκάνες, όπως πολύ εύκολα μπορεί να παρατηρήσει κανείς και πίσω από τους τροχούς του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου.

Από πλευράς χρονοδιαγράμματος η πρεμιέρα της AMG C 43 αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο και αφού έχει προηγηθεί η παρουσίαση των απλών εκδόσεων της C-Class στις αρχές του β΄εξαμήνου της χρονιάς.