Ζούμε μια χρονιά γεμάτη αγωνίες. Αγωνίες τόσο μεγάλες, ώστε συχνά να μην προλαβαίνουμε να εστιάσουμε στην κάθε μία ξεχωριστά. Μία από τις κυριότερες, είναι και η εκπαιδευτική εμπειρία των παιδιών μας, που για άλλη μια φορά έχουν βρεθεί εκτός τάξεων – με την ημερομηνία επιστροφής τους να παραμένει άγνωστη. Με τους μικρούς μαθητές να έχουν ανάγκη από όση στήριξη μπορούν να βρουν, πρωτοβουλίες όπως αυτή του Ομίλου Olympia, που πρόσφερε στους μαθητές όλων των εργαζομένων της δωρεάν πρόσβαση στην πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης brainy, αποκτούν ακόμη μεγαλύτερη αξία.

Ο κύριος Βασίλης Γαβρόγλου, Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου Olympia εξηγεί στο in.gr τους λόγους που οδήγησαν τον Όμιλο σε αυτή την κίνηση, αλλά και τις δυνατότητες που ανοίγει η πλατφόρμα στους μικρούς μαθητές.

Τι ήταν αυτό που οδήγησε τον Όμιλο Olympia στη συγκεκριμένη κίνηση;

Σε αυτές τις δύσκολες συνθήκες που γνωρίζουμε όλοι, οι άνθρωποί μας συνεχίζουν να δίνουν τον καλύτερό τους εαυτό. Για το λόγο αυτό κι εμείς από την πλευρά μας θεωρούμε υποχρέωσή μας να τους υποστηρίζουμε με κάθε δυνατό τρόπο. Σε αυτή την κατεύθυνση και έχοντας στο DNA μας την τεχνολογία, αποφασίσαμε να αξιοποιήσουμε τις δυνατότητες που προσφέρει ο τομέας αυτός σε ένα νευραλγικό κομμάτι της καθημερινότητας των εργαζομένων μας, αυτόν της εκπαίδευσης των παιδιών τους.

Τι μπορούν να αποκομίσουν τα παιδιά μέσα από την πλατφόρμα brainy;

Πρόκειται για μια πρωτοποριακή διαδικτυακή πλατφόρμα μάθησης, στην οποία θα έχουν πρόσβαση ως το τέλος του έτους, μια περίοδο η οποία συμπίπτει με το δεύτερο lockdown, όλα τα παιδιά των εργαζομένων του Ομίλου Olympia στις βαθμίδες του Δημοτικού και Γυμνασίου. Είμαστε βέβαιοι ότι η πλατφόρμα θα αξιοποιηθεί, διευκολύνοντας σε σημαντικό βαθμό τους εργαζόμενους και ενδυναμώνοντας τους μικρούς και έφηβους ήρωες του σπιτιού. Η πλατφόρμα περιλαμβάνει το σύνολο της σχολικής ύλης δημοτικού και γυμνασίου σε θεωρία και ασκήσεις, αλλά και διαδραστικά quiz. Η ύλη κάθε χρονιάς παρέχεται με καθοδήγηση και επικοινωνία από ειδικούς, αναβαθμίζεται με τη βοήθεια της τεχνολογίας και λαμβάνεται ως προσωποποιημένη εμπειρία από τον μαθητή.

Έχετε προχωρήσει σε περαιτέρω κινήσεις υποστήριξης των εργαζομένων;

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία αποτελεί μέρος ενός συνόλου υποστηρικτικών παροχών του Ομίλου Olympia προς τους εργαζόμενους μας, ειδικά σχεδιασμένων για τις ανάγκες της δύσκολης περιόδου που διανύουμε. Ενδεικτικά μπορώ να σας αναφέρω το λανσάρισμα κατά τις πρώτες εβδομάδες της πανδημίας, ειδικής τηλεφωνικής γραμμής για συμβουλευτική υποστήριξη, με την συνεργασία του κορυφαίου ελληνικού παρόχου Hellas EAP με σκοπό την αποτελεσματική διαχείριση της καθημερινότητας και τη διατήρηση ενός υψηλού επιπέδου ψυχοσωματικής υγείας και ευεξίας των ανθρώπων μας. Παράλληλα, προχωρήσαμε στη παροχή πρόσβασης στους εργαζομένους μας, στην εκπαιδευτική πλατφόρμα LinkedIn Learning με σκοπό την αδιάλειπτη εκπαίδευση και ανάπτυξή τους. Με τη χρήση της τεχνολογίας και των δυνατοτήτων που μας δίνει, επιδιώκουμε να υποστηρίζουμε τους ανθρώπους μας σε κάθε πτυχή της ζωής τους, ιδιαίτερα αυτή τη δύσκολη περίοδο που όλοι μας βιώνουμε.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο