Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επιδεικνύουν τελευταία μια ροπή προς τα crossover. Εξίσου αληθές είναι ότι τείνουν επίσης προς τα μεγαλύτερα μεγέθη τα οποία επιφυλάσσουν και μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους. Η νέα πρόταση που δημιούργησε η Renault υπακούει αδιαμφισβήτητα στον πρώτο άτυπο κανόνα αλλά ανατρέπει το δεύτερο, εμπίπτοντας στην ειδική κατηγορία των αυτοκινήτων που απευθύνονται σε αναδυόμενες αγορές όπως η ινδική και τα οποία, εφόσον  δεν ξεπερνούν τα 4,0 μέτρα, βαρύνονται από χαμηλότερη φορολογία.

Παρά την αιχμηρή και σαφώς περιπετειώδη εμφάνιση το Renault Kiger δεν ξεπερνά τα 4,0 μέτρα υπακούοντας στους κανόνες της αχανούς αναδυόμενης αγοράς όπου αρχικά θα απευθύνεται, αποτελώντας τη γαλλική εναλλακτική του Nissan Magnite που παρουσιάστηκε πριν ένα μήνα στο πλαίσιο της Συμμαχίας Renault-Nissan.

Επί του παρόντος το Kiger συνοδεύεται από τον χαρακτηρισμό του πρωτοτύπου, ωστόσο σύμφωνα με τις συστάσεις δεν θα διαφέρει σημαντικά ως έκδοση παραγωγής με εξαίρεση τους τροχούς 19 ιντσών που αναμένεται να είναι μικρότερου διαμετρήματος και τις χαρακτηριστικές πράσινες λεπτομέρειες από neon που στην έκδοση παραγωγής δεν αποκλείεται να υφίστανται ως διακοσμητικά στοιχεία από ένα πιο ανθεκτικό υλικό όπως το πλαστικό. Το ίδιο ισχύει και για τις ράγες οροφής οι οποίες αναμένεται να ακολουθήσουν μια πιο προσγειωμένη αισθητική στην έκδοση παραγωγής.

Κατά τα άλλα, το Kiger δεν αναμένεται να παραλλάξει σημαντικά την εμφάνισή του όταν διατεθεί στην ινδική αγορά από το 2021, παίρνοντας μιας θέση κάτω από το Kwid και αυξάνοντας τις ινδικές προτάσεις της Renault που δεν ξεπερνούν τα 4,0 μέτρα  στις τρεις μιας και η γαλλική φίρμα διαθέτει επίσης και το περιορισμένου μεγέθους minivan Triber. Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η Renault η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην ινδική αγορά από το 2005 διαθέτει εκεί και μια παραλλαγή του Dacia Duster με τα δικά της σήματα.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του μικρού γαλλικού crossover, εκεί βρίσκεται η αρχιτεκτονική CMF-Α+ ενώ όπως και το ιαπωνικό μοντέλο το Kiger αναμένεται να προσφέρει αυξημένη απόσταση από το έδαφος η οποία θα φτάνει τα 21,0 εκατοστά.

Η γκάμα κινητήρων αναμένεται να αποτελείται από κινητήρες βενζίνης 1,0 λίτρου σε ατμοσφαιρικές και turbo εκδοχές με ισχύ που θα ξεκινά από τους 75 και θα φτάνει έως τους 95 ίππους. Αναλόγως την έκδοση οι κινητήρες θα συνδυάζονται με μηχανικό, αυτοματοποιημένο ή CVT κιβώτιο.

Επίσης δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι το Kiger δεν θα περιοριστεί μόνο στην ινδική αγορά ενώ με δεδομένες τις σύγχρονες απαιτήσεις για ηλεκτροκίνηση δεν αποκλείεται κάποια στιγμή κάποια παραλλαγή του να φτάσει και στην Ευρώπη όπως άλλωστε ισχύει και για το Kwid που μας έχει συστηθεί ήδη ως Dacia Spring Electric.