To Maranello αποκάλυψε την ανοιχτή έκδοση του κεντρομήχανου υβριδικού supercar που βρίσκεται στην κορυφή της γκάμας τoυ το οποίο φέρει την καθ΄όλα αναμενόμενη ονομασία SF90 Spider.

Όπως και η coupe εκδοχή, η ανοιχτή SF90 δεν αποτελεί περιορισμένης παραγωγής μοντέλο κατά το παράδειγμα της LaFerrari Aperta, αλλά μια πρόταση ευρείας παραγωγής με plug-in υβριδικό σύνολο το οποίο της εξασφαλίζει και τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας.

Το κινητήριο σύνολο παραμένει ίδιο με την Stradale συνδυάζοντας τη λειτουργία ενός V8 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ που τροφοδοτείται από μπαταρίες 7,9 kWh, εξασφαλίζοντας στο ιταλικό μοντέλο συνδυαστική ισχύ 1.000  ίππων και 900 Nm ροπής.

Σε ό,τι αφορά την ειδοποιό διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδόσεις, η Spider αξιοποιεί μια μεταλλική αναδιπλούμενη οροφή η οποία ως σχεδίαση φροντίζει να μην παραλλάζει σημαντικά την αισθητική του μοντέλου. Η οροφή μπορεί να ανοίξει και να κλείσει σε χρόνο μόλις 14 δευτερολέπτων ενώ το πίσω παρμπρίζ είναι επίσης διαχειρίσιμο από τον οδηγό.

Με την οροφή κατεβασμένη  η σιλουέτα του αυτοκινήτου χαρακτηρίζεται από ένα νέο επίπεδο deck και τις δύο χαρακτηριστικές καμπύλες που «σβήνουν» προς την κατεύθυνση του κινητήρα. Την εικόνα συμπληρώνει ένα ενεργό spoiler το οποίο αναλόγως τις συνθήκες εξασφαλίζει περισσότερη κάθετη δύναμη ή μειώνει τις αεροδυναμικές αντιστάσεις.

Η αναδιπλούμενη οροφή έχει αυξήσει το βάρος της SF90 κατά 100 κιλά, μέγεθος το οποίο σταματά σε 1.670 κιλά. Παρά την αύξηση, οι επιδόσεις της Spider παραμένουν ίδιες με την coupe έκδοση, εξασφαλίζοντας τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα και από 0-200 χλμ./ώρα σε 7,0 δευτερόλεπτα.

Η κίνηση από τον V8 κινητήρα μεταδίδεται στους πίσω τροχούς με την συνδρομή ενός αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων. Ο μπροστινός άξονας κινείται από το ηλεκτρικό μοτέρ στοιχείο που καθιστά την SF90 εκτός από υβριδική και τετρακίνητη.

Πλην αυτού χάρη στις μπαταρίες η SF90 Spider μπορεί να κινηθεί για 25 χλμ. βασιζόμενη αποκλειστικά στην ενέργεια των συστοιχιών ιόντων λιθίου σε ταχύτητες έως 135 χλμ./ώρα. Εναλλακτικά οι δύο κινητήρες μπορούν να λειτουργήσουν συνδυαστικά, με το ηλεκτρικό μοτέρ να λειτουργεί είτε επικουρικά στον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε να κινεί αποκλειστικά τον μπροστινό άξονα. Μπορεί επίσης να λειτουργήσει ως σύστημα διαχείρισης ροπής συμβάλλοντας  στην δυναμική ευστάθεια στις εξόδους των στροφών.

Όπως και η Stradale, η Spider προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ των προγραμμάτων eDrive, Hybrid, Performance και Qualify μέσω του e Mannetino, ενώ διαθέτει και το σύστημα Slip Slide Control το οποίο παρεμβαίνει στο σύστημα διαχείρισης ροπής, το traction control και το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου των φρενών επιτρέποντας στον οδηγό να αποδυθεί σε μια ελεγχόμενη υπερστροφή.

Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται και το πακέτο εξοπλισμού Asseto Fiorano το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για πίστα και αφαιρεί από το συνολικό βάρος 21 κιλά χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονήματος και τιτανίου.

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό, υπάρχουν ελάχιστες διαφοροποιήσεις σε σχέση με την Stradale μεταξύ των οποίων αεροδυναμικών πτερύγια τα οποία αναλαμβάνουν να καθοδηγούν την ροή αέρα μακριά από τον οδηγό και συνοδηγό όταν η οροφή είναι κατεβασμένη. Κατά τα άλλα, η SF90 Spider διαθέτει τον γνώριμο ψηφιακό πίνακα οργάνων των 16 ιντσών και το χαρακτηριστικό τιμόνι με τα χειριστήρια αφής.

Ως είθισται, η ανοιχτή έκδοση θα κοστίζει περίπου 10% περισσότερο από την SF90 Stradale κάτι που σημαίνει ότι η τιμή της θα ξεκινά από τα 460.000 ευρώ.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο