Οργή στην Κοζάνη προκαλεί το γεγονός ότι, παρά την κήρυξη ολόκληρης της περιφέρειας σε κατάσταση Αυξημένου Κινδύνου (Επιπέδου 4) και τα περιοριστικά μέτρα που έχουν τεθεί σε εφαρμογή, τα σχολεία θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά.

Σημειώνεται ότι στην ανακοίνωση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας αναφέρεται πως η λειτουργία των σχολείων και πάσης φύσεως εκπαιδευτικών δομών συνεχίζεται κανονικά με υποχρεωτική χρήση μάσκας παντού, ενώ για τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.) θα ισχύει μόνο η τηλε-εκπαίδευση.

Στην ιστοσελίδα του χάρτη υγειονομικής ασφάλειας, ωστόσο, αναφέρεται απλά για το επίπεδο 4: «Σχολεία – Ενδεχόμενη λειτουργία εκ περιτροπής, σε συνδυασμό με τηλε-εκπαίδευση ή μόνο τηλε-εκπαίδευση».

Τέλος, ο Δήμος Κοζάνης αναφέρει τα εξής, μετά από παράπονα πολιτών: «Ο Δήμος Κοζάνης διευκρινίζει ότι σε περιπτώσεις που άπτονται υγειονομικών ζητημάτων (κορονοϊός) η αρμοδιότητα για την αναστολή λειτουργίας των σχολικών μονάδων είναι του υπουργείου Παιδείας και του υπουργείου Υγείας».

Σάλος στο Twitter

Δεκάδες ήταν τα παράπονα για το γεγονός ότι, παρά το lockdown, δεν αναστέλλεται η λειτουργία των σχολείων.

Σκέψεις σε εκπροσώπους φορέων και στον Ιατρικό Σύλλογο Κοζάνης για εισηγήσεις να κλείσουν και τα σχολεία

Την έντονη αντίδραση γονέων μαθητών, αλλά και μεγάλου τμήματος της εκπαιδευτικής κοινότητας προκαλεί η απόφαση για τη συνέχιση της λειτουργίας των σχολικών μονάδων όλων των βαθμίδων, παρά το “καθεστώς lockdown” στο οποίο εισέρχεται από αύριο, Παρασκευή, ολόκληρη η Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης.

Σύμφωνα με τις πληροφορίες του Kozanimedia, ήδη υπάρχουν σκέψεις σε εκπροσώπους τοπικών φορέων, αλλά και στον Ιατρικό Σύλλογο Κοζάνης για εισηγήσεις, προς την Πολιτική Προστασία, να κλείσουν και τα σχολεία, κάτι που θα κριθεί σε μεγάλο βαθμό και από την αναλυτική ενημέρωση των επόμενων ωρών για τα κρούσματα και την όλη εικόνα στην εκπαίδευση.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο