Η νέα γενιά του Golf προσθέτει στις επιλογές της τις παραδοσιακές πρακτικές εκδόσεις Variant και την πιο περιπετειώδη Alltrack που στοχεύουν να καλύψουν υψηλότερες χωροταξικές ανάγκες χάρη και στα μεγαλύτερα μεγέθη που προσφέρουν προς πάσα κατεύθυνση.

Αναλυτικότερα, το νέο Golf Variant έχει σημαντικά μεγαλύτερο μήκος από το hatchback έχοντας «κερδίσει» το διόλου ευκαταφρόνητο μέγεθος των 35 εκατοστών. Ως αποτέλεσμα το συνολικό μήκος ανέρχεται πλέον σε 4,663 μέτρα ενώ το μεταξόνιο έχει ενισχυθεί κατά 6,6 εκ. Σε ό,τι αφορά το κυρίαρχο μέγεθος των πρακτικών εκδόσεων, δηλαδή την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ, αυτή ξεκινά από τα 611 λίτρα και φτάνει έως τα 1.642 λίτρα με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

Σε απόλυτα μεγέθη αυτό σημαίνει ότι το πορτ μπαγκάζ του Golf Variant 8 υπερέχει κατά 22 λίτρα σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση της προηγούμενης γενιάς του μοντέλου. Επίσης, ο χώρος αποσκευών του νέου Golf Variant εφοδιάζεται με άγκιστρα και κρίκους για την σταθεροποίηση των προς μεταφορά αντικειμένων ενώ επωφελείται και από πιο γενναιόδωρο φωτισμό σε ό,τι αφορά τον χώρο φόρτισης. Προαιρετικά οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να επιλέξουν ηλεκτρική θύρα αποσκευών με δυνατότητα ανοίγματος με μια κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.

Πλην των πρακτικών περγαμηνών, όπως είναι σαφές από την κλίση του πίσω παρμπρίζ η VW επέλεξε στη νέα ενσάρκωση του Golf Variant να δώσει ένα πιο σπορ χαρακτήρα στα στοιχεία που βρίσκονται από τις δεύτερες κολώνες και πίσω. Κατά τα άλλα η σχεδίαση ακολουθεί πιστά όσα γνωρίζουμε από τις hatchback εκδόσεις αμαξώματος.

Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό όπου επικρατούν οι ίδιες ψηφιακές διατυπώσεις του Innovision Cockpit με κυρίαρχα την πλαισιωμένη από επιφάνειες αφής για τον κλιματισμό κεντρική οθόνη του infotainment 8,25 ιντσών και τον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων που ανήκει στο βασικό εξοπλισμό.

Σε ό,τι αφορά τα σύνολα, το Variant αναμένεται να είναι διαθέσιμο με τους ίδιους ακριβώς κινητήρες με το Golf Hatchback ξεκινώντας από τον τρικύλινδρο turbo των 110 ίππων ο οποίος θα δίνει τη σκυτάλη στον νέο κινητήρα 1,5 λίτρου σε διαφορετικές εκδοχές ισχύος 130 και 150 ίππων αλλά και ήπια υβριδική διαμόρφωση.

Σε ό,τι αφορά τις επιλογές diesel, θα απαρτίζονται από δίλιτρα μοτέρ με απόδοση 115 ή 150 ίππων. Ανάλογες θα είναι και οι εξοπλιστικές εκδόσεις που θα συνοψίζονται σε Life Style και την σπορ ύφους R-Line ενώ σε δεύτερο χρόνο δεδομένη θα πρέπει να θεωρείται η προσθήκη μιας σκληροπυρηνικής R έκδοσης.

Στις διαθέσιμες επιλογές εκδόσεων συνυπολογίστε επίσης και την off-road επιρροών Alltrack η οποία κατά παράδοση θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη ως τετρακίνητη, θα διαθέτει αυξημένη απόσταση από το έδαφος καθώς και μια περιπετειώδη αισθητική με κυρίαρχα τα προστατευτικά πλαστικά περιμετρικά του αμαξώματος.

Αν και προς το παρόν η VW δεν διευκρινίζει τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά της Alltrack, δεδομένα θα είναι διαθέσιμη με τους ισχυρότερους κινητήρες της γκάμας του Golf σε συνδυασμό με κιβώτια διπλού συμπλέκτη. Αυτό που διευκρινίζει ωστόσο η γερμανική φίρμα είναι ότι η πιο περιπετειώδης έκδοση του Golf θα προσφέρει δυνατότητα ρυμούλκησης trailer βάρους έως και δύο τόνων. Επίσης η έκδοση Alltrack θα διαθέτει ως standard στον εξοπλισμό της τη σουίτα ημιαυτόνομης οδήγησης και υποβοήθησης Travel Assist με φάσμα λειτουργίας έως και τα 210 χλμ./ώρα καθώς και τα αυτόματα φωτιστικά σώματα IQ.Light LED.

Γράψτε το σχόλιό σας