H Μercedes-Benz κηρύττει την έναρξη της αντίστροφης μέτρησης για τη νέα γενιά της SL δημοσιοποιώντας τις πρώτες επίσημες εικόνες της από τις δοκιμές εξέλιξης εν όψει της πρεμιέρας που αναμένεται εντός της επόμενης χρονιάς.

Σε σχέση με τις μέχρι τώρα ανεπίσημες λήψεις των δοκιμαστικών πρωτοτύπων της νέας SL,  οι νέες εικόνες συνιστούν μια καλή πυξίδα για την σχεδιαστική κατεύθυνση και τις αναλογίες της νέας γενιάς του μοντέλου το οποίο όπως και στο παρελθόν θα ανήκει στην κατηγορία των ανοιχτών sports car με 2+2 διάταξη, έχοντας ωστόσο πλέον την σφραγίδα της AMG.

Έτσι, αφετηρία για την νέα SL αναμένεται να αποτελέσει μια νέα αρχιτεκτονική από αλουμίνιο η οποία θα αποτελέσει τη βάση και για τη νέα γενιά της AMG GT. Αυτό που ωστόσο αναμένεται να επιδιώξει η γερμανική φίρμα σε σχέση με την SL είναι να προσφέρει ένα νέο μείγμα περισσότερης άνεσης και πρακτικότητας που ταυτόχρονα θα συνοδεύεται από τα αδιαμφισβήτητα σπορ γονίδια που συνεπάγεται η εμπλοκή της AMG.

Επίσης, με δεδομένη την τεχνολογική συνάφεια με την AMG GT, η SL αναμένεται να αποκτήσει ένα ακόμα πολυτελέστερο προφίλ σε σχέση με το παρελθόν λειτουργώντας ως μια πιο άνετη και πρακτική εναλλακτική απέναντι στο καθαρόαιμο sportscar της Mercedes-AMG το οποίο με τη σειρά του, στη νέα γενιά του, θα αναζητήσει ένα ακόμα πιο σκληροπυρηνικό προφίλ.

Επίσης αν και η τετράθυρη AMG GT θα έχει τα πρωτεία μιας plug-in υβριδικής έκδοσης σε ό,τι αφορά τα μοντέλα του Affalterbach, η SL αναμένεται να επίσης να είναι επίσης διαθέσιμη σε ηλεκτροκίνητη  έκδοση και μάλιστα παραπάνω από μία.

Για την ακρίβεια, η SL θα είναι διαθέσιμη  σε ήπιες υβριδικές εκδόσεις με το επικουρικό ηλεκτρικό κύκλωμα των 48 Volt, ενώ, ο προσανατολισμός της ως ενός επιβλητικού convertible την καθιστά ιδανική για την αξιοποίηση ενός υβριδικού συνόλου με περισσότερο βάρος αλλά και θηριώδη ισχύ. Η επίμαχη έκδοση αναμένεται να προσφέρει ισχύ που θα ξεπερνά τους 800 ίππους και να αναβιώσει τα διακριτικά SL 73.

Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η νέα SL θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά ως roadster ενώ η AMG δεν θα έχει μόνο την αποκλειστική ευθύνη της εξέλιξης των μηχανικών μερών αλλά και λόγο στην αισθητική της.

«Αν ο Gorden Wagener (επικεφαλής σχεδιασμού της Daimler AG) έχει μια ιδέα, προσπαθούμε πάντα να την κάνουμε πράξη. Εξαρτάται από εμάς να βρούμε τον ιδανικό συμβιβασμό ανάμεσα στη δική του ιδέα και στις δικές μας απαιτήσεις», είχε πει σε παλαιότερες δηλώσεις του ο πρώην επικεφαλής της AMG Tobias Moers όταν ξεκίνησε η διαδικασία εξέλιξης της SL.

«Εξάλλου δεν είναι η πρώτη φορά που αναλαμβάνουμε να εξελίξουμε κάτι για λογαριασμό της Mercedes. Σχεδιάσαμε σχεδόν τα πάντα για την νέα G-Class, την ανάρτηση, τους άξονες, όλα έγιναν από την AMG», είχε πει ο ίδιος.

Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης της νέας SL, σύμφωνα με τις συστάσεις αναμένεται να την δούμε σε πρωτότυπη μορφή εντός του επόμενου έτους με την προοπτική η έκδοση παραγωγής να λανσαριστεί περί τα τέλη του 2021.

Γράψτε το σχόλιό σας