Πριν καιρό η αλσατική φίρμα είχε παρουσιαστεί ένα υπό κλίμακα πιστό αντίγραφο της Type 35 με ηλεκτροκινητήρα, σχεδιασμένο για τους φανατικούς οπαδούς της ή τους… απογόνους τους το οποίο όπως ανακοινώθηκε, θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται και να διατίθεται ξεκινώντας από τις 27.000 στερλίνες, δηλαδή περίπου από 29.650 ευρώ.

Σύμφωνα με τις συστάσεις η «Baby II» όπως είναι η ονομασία της και η οποία έχει κατά 25% μικρότερο μέγεθος από την αρχέτυπη Type 35, θα παραχθεί σε μόλις 500 αντίτυπα για τη διάθεση των οποίων θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.

Εκτός από την αρχική τιμή των 27.000 στερλινών η οποία αντιστοιχεί στη βασική έκδοση της Baby II, αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν δύο ακόμα εκδόσεις, η Vitesse η οποία θα διατεθεί προς 40.000 στερλίνες (44.000 ευρώ) και η κορυφαία έκδοση Pur Sang η τιμή της οποίας διαμορφώνεται σε 53.000 στερλίνες (58.000 ευρώ).

Με δεδομένο ότι στις παραπάνω τιμές δεν συμπεριλαμβάνονται οι φόροι οι οποίοι αντιστοιχούν σε περίπου 10.000 στερλίνες, επί της ουσίας, η ακριβότερη εκδοχή της Baby II δεν απέχει πολύ τιμολογιακά από μία απολύτως ρεαλιστική Porsche 718 Cayman GTS.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά της Baby II, εκτός από το «φαίνεσθαι» που ακολουθεί πιστά την Type 35 η βασική έκδοση εφοδιάζεται με μπαταρίες ιόντων λιθίου 1,4 kWh οι οποίες της εξασφαλίζουν αυτονομία περίπου 25 χλμ., διαθέτει σύστημα ανάκτησης ενέργειας από την επιβράδυνση, διαφορικό περιορισμένες ολίσθησης και ηλεκτρικό μοτέρ με δύο προγράμματα διαμόρφωσης, Novice και Expert.

Στo πρόγραμμα Novice ο κινητήρας αποδίδει την μέγιστη ισχύ που διαμορφώνεται σε 1,3 ίππους ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 20 χλμ./ώρα. Στο δεύτερο πρόγραμμα η ισχύς του κινητήρα αυξάνεται σε 5,5 ίππους ενώ η μέγιστη ταχύτητα ανέρχεται σε 50 χλμ./ώρα.

Η έκδοση Vitesse η οποία διαθέτει επιπλέον ανθρακονημάτινο αμάξωμα, διαθέτει ένα ισχυρότερο ηλεκτρικό μοτέρ (13,6 ίπποι) καθώς και μια μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία (2,8 kWh) που επιτρέπουν την αύξηση της μέγιστης ταχύτητας σε 68 χλμ./ώρα και την αυτονομία σε 50 χλμ.

Η κορυφαία έκδοση Pur Sang η οποία, σύμφωνα με την Bugatti, απευθύνεται σε συλλέκτες, εφοδιάζεται μεν με τον ίδιο συνδυασμό κινητήρα μπαταρίας προσφέροντας ανάλογες επιδόσεις, ωστόσο διαθέτει ένα αλουμινένιο αμάξωμα το οποίο κατασκευάζεται χειροποίητα με τις ίδιες τεχνικές που χρησιμοποιούνταν στην αρχέτυπη Type 35 και απαιτεί περισσότερες από 200 ώρες, εξ ου και η τιμή της.

Ανεξαρτήτως έκδοσης, κάθε Baby II έχει αναπαραχθεί βάσει των ακριβών προδιαγραφών της Type 35 που έτρεξε στο GP της Lyon εν έτει 1924 με τις απαραίτητες μετατροπές φυσικά για την φιλοξενία ενός ηλεκτρικού συνόλου.

Για του λόγου το ακριβές, ο καινοτόμος για την εποχή «κούφιος» μπροστινός άξονας, το σύστημα διεύθυνσης όσο και η ανάρτηση αποτελούν μικρογραφία των αρχέτυπων. Βελτιώσεις έχουν γίνει σε ό,τι αφορά τα ελαστικά που στην προκειμένη περίπτωση είναι σύγχρονα ενώ στα ρετρό όργανα οι ενδείξεις για την πίεση του λαδιού και το καύσιμο έχουν αντικατασταθεί με ενδείξεις για την μπαταρία και την απόδοση ισχύος.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι όπως ισχύει και για την Bugatti Chiron, oι δύο ακριβότερες εκδόσεις της Baby II συνοδεύονται από Speed Key το οποίο απελευθερώνει τον περιοριστή ταχύτητας, καθιστώντας εφικτή την μέγιστη ταχύτητα των 68 χλμ./ώρα.