Με έμπνευση από την αγωνιστική AMG GT3, η γερμανική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της πιο σκληροπυρηνικής, αλλά πάντα νόμιμης για το δρόμο έκδοσης της γκάμας της AMG GT, Black Series.

Στο επίκεντρο της Black Series βρίσκεται μια «βαρέως» αναβαθμισμένη εκδοχή του γνώριμου V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων η οποία  επωφελείται από τεχνολογία της AMG GT3, διαθέτοντας νέους εκκεντροφόρους, νέα πολλαπλή εξαγωγής, μεγαλύτερα turbo και intercooler τα οποία επιστεγάζονται από την αναπρογραμματισμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου κινητήρα.

Ως αποτέλεσμα η ισχύς του V8 κινητήρα έχει «σκαρφαλώσει» στους 730 ίππους και τα 800 Nm ροπής κάτι που σημαίνει ότι η Black Series είναι κατά 254 ίππους και 200 Nm ροπής ισχυρότερη από τη βασική έκδοση του γερμανικού sportscar.

H ισχύς μεταδίδεται στους πίσω τροχούς μέσω μιας εξίσου αναβαθμισμένης εκδοχής του αυτόματου κιβωτίου των επτά σχέσεων, εξασφαλίζοντας στην Black Series τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,2 δευτερολέπτων και από 0-200 χλμ./ώρα σε χρόνο κάτω των εννέα δευτερολέπτων, ενώ η μέγιστη ταχύτητά της προσδιορίζεται σε 325 χλμ./ώρα.

Με δεδομένη την καταιγιστική αύξηση της ισχύος, οι μηχανικοί του Affalterbach δεν θα μπορούσαν αν αφήσουν ανέπαφο το πλαίσιο της AMG GΤ που υφίσταται εκτεταμένες αλλαγές προκειμένου να διαχειριστεί το πλεόνασμα ισχύος.

Αρχικά έχει αξιοποιηθεί μια νέα coilover, ρυθμιζόμενη καθ΄ύψος ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ και διπλά ψαλίδια τόσο στον μπροστινό όσο και στον πίσω άξονα. Διαφορετική είναι και η γεωμετρία της με την μεταβολή της γωνίας camber να ευνοεί την ευέλικτη συμπεριφορά στις στροφές υπό ακραία πίεση.

Η Black Series διαθέτει επίσης μεγαλύτερα μετατρόχια σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις της AMG GT ενώ, όπου ήταν εφικτό, οι μηχανικοί της AMG έχουν αντικαταστήσει τα μεταλλικά μέρη του πλαισίου με ανθρακονημάτινα. Κατ΄επέκταση, η Βlack Series διαθέτει ελαφρύτερες αντιστρεπτικές δοκούς αλλά και μέρη του χωροδικτυώματος.

Βελτιωμένο είναι και το σύστημα πέδησης το οποίο αποτελείται από μεγαλύτερα σε διάσταση, διάτρητα αεριζόμενα δισκόφρενα με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά και τετραπίστονες πίσω με μαύρο φινίρισμα. Την εικόνα συμπληρώνουν οι μεγαλύτεροι τροχοί με τα ελαστικά Michelin Sport Cup 2 καθώς ένα νέο πρόγραμμα traction control το οποίο διαθέτει ακριβώς τις ίδιες εννέα ρυθμίσεις με την αγωνιστική GT3.

Σημαντικά αναβαθμισμένη με «οδηγό» την GT3 είναι και η αεροδυναμική με την Black Series να επωφελείται από πλήρως ανασχεδιασμένα και πιο «ορατά» αεροδυναμικά στοιχεία με κυρίαρχη την χειροκίνητα ρυθμιζόμενη πτέρυγα στο πίσω τμήμα η οποία μπορεί, κατά περίπτωση να συμβάλλει στην μείωση της οπισθέλκουσας ή την αύξηση της κάθετης δύναμης η οποία χάρη και στις συνολικές παρεμβάσεις μπορεί να φτάσει έως και 400 κιλά.

Για λόγους βελτίωσης του κέντρου βάρους, η AMG GT Black Series διαθέτει επίσης οροφή και πορτ μπαγκάζ κατασκευασμένα από ανθρακόνημα ενώ από το ίδιο υλικό αποτελείται και το torque tube που συνδέει τον κινητήρα με το τοποθετημένο πίσω σύστημα μετάδοσης.

Από τις βελτιώσεις, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση το εσωτερικό που εξακολουθεί μεν να εφοδιάζεται με το δίδυμο οθονών των 12,3 και 10,25 ιντσών οι οποίες όμως διαθέτουν νέα γραφικά και ενδείξεις προσαρμοσμένα στην… αγωνιστική υπεροχή της έκδοσης. Νέα είναι και η επένδυση του τιμονιού από μικροΐνες η οποία εγγυάται καλύτερη λαβή καθώς και τα στοιχεία από χάλυβα στο εσωτερικό των θυρών ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα σπορ καθίσματα.

Οι αγοραστές της θα μπορούν επίσης να επιλέξουν το πακέτο Track το οποίο περιλαμβάνει ανθρακονημάτινα σπορ καθίσματα, ζώνες έξι σημείων, πυροσβεστήρα και κλωβό ασφαλείας.

Κατά παράδοση, η συγκεκριμένη έκδοση η οποία αναμένεται να διατεθεί αργότερα μέσα στην χρονιά σηματοδοτεί το τέλος του κύκλου ζωής της AMG GT όπως την γνωρίζουμε μέχρι σήμερα αλλά και, φυσικά, την αναγέννησή της καθώς από το 2022 αναμένεται η νέα γενιά του γερμανικού sportscar.

Γράψτε το σχόλιό σας