Φωτογραφίες: Automedia

H αλσατική φίρμα συνηθίζει να εμφανίζει διάφορες ειδικές εκδόσεις και… επανεκδόσεις των εξωτικών της supercar, παραλλάζοντας χαρακτηριστικά που ποικίλλουν σε εύρος, από τις προδιαγραφές του κινητήρα και την ανάρτηση έως την αεροδυναμική, το χρώμα και τα υλικά.

Από τις εικόνες της Chiron ως δοκιμαστικού πρωτότυπου, συμπεραίνει κανείς ότι κάτι ανάλογο ισχύει και στην προκειμένη περίπτωση αν και το καμουφλάζ δεν επιτρέπει την ετυμηγορία για την ταυτότητα της συγκεκριμένης έκδοσης που παρ΄όλα αυτά συγκεντρώνει έναν αριθμό ενδιαφερόντων στοιχείων.

Ξεκινώντας από την όψη που παραπέμπει στην έκδοση Super Sport 300+, η συγκεκριμένη Chiron διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα από τις υπόλοιπες γνωστές εκδόσεις ης, οι οποίες υιοθετούν και διαφορετική σχεδίαση. Στο ίδιο μοτίβο, το καπό της μυστηριώδους έκδοσης διαθέτει οπές πάνω από τα φτερά, στοιχείο που επίσης αποτελεί ευθεία αναφορά στην έκδοση Super Sport.

Στο πίσω τμήμα, παρεπιδημούν στοιχεία όπως οι θηριώδεις, τοποθετημένες στο κέντρο οβάλ απολήξεις της εξάτμισης οι οποίες αν και στερούνται των εκτυπωμένων λεπτομερειών από τιτάνιο, παραπέμπουν στην έκδοση Pur Sport.

Tόσο η έκδοση Super Sport 300+ όσο και η Pur Sport διαθέτουν ανασχεδιασμένους αεροδυναμικούς διαχύτες σε σχέση με την απλή Chiron ενώ κατά το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού το συγκεκριμένο στοιχείο είναι και στην προκειμένη περίπτωση σχεδιασμένο διαφορετικά, με πιο καμπύλη χάραξη.

Επίσης, από την εξίσωση λείπει η σταθερή αεροτομή της Pur Sport η οποία έχει δώσει την θέση της σε μια πιο διακριτική ρυθμιζόμενη κατασκευή που αναδύεται από το πίσω τμήμα προφανώς όταν απαιτείται η συνδρομή της.

Με δεδομένα τα παραπάνω, το πιθανότερο είναι να έχουμε να κάνουμε με μια πιο πολιτισμένη έκδοση της Pur Sport η οποία, προφανώς θα εστιάζει περισσότερο στην άνεση, διαθέτοντας μια διαφορετική, λιγότερο σκληροπυρηνική ρύθμισης ανάρτηση και αποκτώντας ένα πιο ταιριαστό στο δημόσιο οδικό δίκτυο προφίλ.

Εξίσου άγνωστος με το όνομα της έκδοσης παραμένει ο χρόνος άφιξής της, αν και θα πρέπει να αναμένεται έως το α΄μισό του 2021.

Σε κάθε περίπτωση, υπενθυμίζεται ότι η Chiron PurSport όπως και η «απλή» έκδοση του μοντέλου εφοδιάζεται με κινητήρα W16 χωρητικότητας 8,0 λίτρων με απόδοση 1.500 ίππων. Στην περίπτωση της PurSport ο κόφτης τοποθετείται ψηλότερα στις 6.900 σ.α.λ. ενώ το αυτόματο κιβώτιο υπόσχεται διαθέτει κατά 15% πιο κοντές σχέσεις υποσχόμενο ταχύτερες αλλαγές και κατά 40% ταχύτερες ρεπρίζ σε σχέση με την «απλή» Chiron.

Γράψτε το σχόλιό σας