Ο ιταλός κατασκευαστής ARES, κρατώντας την υπόσχεσή του παρουσίασε ένα σύγχρονο supercar με έμπνευση από την θρυλική De Tomaso Pantera και με αυτό που θα αποκαλούσε κανείς μεταρετρό αισθητική.

Το ProgettoUno όπως ονομάζεται θα κατασκευαστεί σε μόλις 21 μονάδες οι οποίες θα διατεθούν προς 515.000 ευρώ.

Τη βάση για το ProgettoUno αποτέλεσε το πλαίσιο της Lamborghini Huracan, ωστόσο, όπως είναι προφανές οι σχεδιαστές της ARES κατέβαλαν κάθε δυνατή προσπάθεια για να μείνουν πιστή στην έμπνευση της De Tomaso Pantera, εξασφαλίζοντας στο γοητευτικό supercar την ίδια σιλουέτα με το σφηνοειδές καπό και τα αναδυόμενα, ρετρό φωτιστικά σώματα.

Αντιστοίχως, το κάλυμμα κινητήρα υιοθετεί την ίδια «φολιδωτή» αισθητική όπως και στην περίπτωση της De Tomaso Pantera ενώ στο πίσω τμήμα ξεχωρίζουν ο αιχμηρός αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος φιλοξενεί τις χορταστικές απολήξεις της εξάτμισης. Επίσης, πιστό στο πνεύμα της Pantera, το ProgettoUno διαθέτει μεγαλύτερου διαμετρήματος τροχούς πίσω.

Στο εσωτερικό, το ύφος είναι αναλόγως ρετρό με τους κλασικούς διακόπτες και τα αναλογικά ασπρόμαυρα όργανα χωρίς βέβαια να λείπουν τα σύγχρονα υλικά όπως το ανθρακόνημα από το οποίο κατασκευάζεται και το αμάξωμα του ιταλικού supercar.

Νέας σχεδίασης είναι και τα σπορ καθίσματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί με τους σύγχρονους όρους εργονομίας και στήριξης ενώ στον εξοπλισμό του μοντέλου περιλαμβάνεται ηχοσύστημα ειδικά σχεδιασμένο για την περίσταση με την υπογραφή Daniel Hertz.

Στην αθέατη πλευρά του ProgettoUno παρεπιδημεί ο ατμοσφαιρικός V10 των 5,2 λίτρων της Huracan ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 650 ίππους και 600 Nm ροπής και επωφελείται από αναπρογραμματισμένη ECU και ένα νέο σύστημα εξαγωγής από ανοξείδωτο χάλυβα.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και σύστημα τετρακίνησης ενώ την απαιτούμενη ισχύ προκειμένου το ProgettoUno να σταματά… εγκαίρως προσφέρει ένα σύστημα πέδησης με την υπογραφή της Brembo με κεραμικά δισκόφρενα και εξαπίστονες δαγκάνες.

Σημειώνεται ότι η ARES ιδρύθηκε από τον πρώην επικεφαλής της Lotus, Danny Bahar το 2015 στην ιταλική Modena και ασχολείται κυρίως με μετασκευές υπερπολυτελών οχημάτων των Rolls-Royce, Bentley κ.τ.λ.

Γράψτε το σχόλιό σας