H ιταλική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της ανοιχτής εκδοχής της εξωτικής Sian η οποία, όπως και το μοντέλο από όπου προκύπτει, είναι υβριδική.

Με δεδομένο το εξαιρετικά περιορισμένο τιράζ των 19 αντιτύπων, όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς η Sian Roadster έχει ήδη «εξαντληθεί» έχοντας ήδη βρει τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες της που θα αποκτήσουν σύντομα ένα εξαιρετικής σπανιότητας τετράτροχο με συνδυαστική απόδοση 819 ίππων που τυγχάνει και η πρώτη υβριδική απόπειρα της Lamborghini.

Όπως ακριβώς και στην coupe που προηγήθηκε η Sian Roadster συνδυάζει την παρουσία ενός πανίσχυρου V12 6,5 λίτρων με ισχύ 785 ίππους και 720 Nm ροπής με ένα παράλληλο ηλεκτρικό κύκλωμα 48 Volt το οποίο τροφοδοτείται από υπερπυκνωτή και προσθέτει στην απόδοση ακόμα 34 ίππους και 38 Nm ροπής.

Σε ό,τι αφορά τις διαφορές ανάμεσα στις δύο εκδόσεις αμαξώματος, είναι πολύ περισσότερες από ό,τι ίσως θα περίμενε κανείς καθώς οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της μπολονέζικης φίρμας έχουν προβεί σε αρκετές αλλαγές.

Έτσι, από τη Sian Roadster έχει εξαλειφθεί εντελώς η οροφή με την ανοιχτή έκδοση να μην διαθέτει ούτε υφασμάτινο υποκατάστατο ως επιλογή.

Πίσω από κάθε ένα από τα δύο καθίσματα, έχουν σχεδιαστεί rollover hoops για προστασία σε περίπτωση ανατροπής ενώ ριζικά αναδιαμορφωμένες είναι οι εισαγωγές αέρα  και το τμήμα που έπεται και «κρύβει» τον κινητήρα.

Σε αντίθεση με την χρυσαφί απόχρωση της Sian Coupe, η Roadster λανσάρεται σε ένα νέο χρώμα το οποίο η Lamborghini αποκαλεί μπλε του ουρανού (Blu Uranus) το οποίο συνδυάζεται με ζάντες στο χρώμα του χαλκού, Oro Electrum στο χρωματικό λεξιλόγιο της ιταλικής φίρμας, το οποίο επελέγη ακριβώς για να υπενθυμίζει την ήπια υβριδική υπόσταση του κινητήριου συνόλου του μοντέλου. Σε κάθε περίπτωση βέβαια, οι ιδιοκτήτες θα μπορούν να επιλέξουν και άλλες αποχρώσεις για το αμάξωμα ή τις ζάντες.

Η Sian Roadster διατηρεί την ίδια σχεδίαση με την coupe στο μπροστινό τμήμα όπου ξεχωρίζουν τα φωτιστικά σώματα LED σε μοτίβο «Υ» και η περίπλοκη αλληλουχία αεροδυναμικών βοηθημάτων από ανθρακόνημα. Το ίδιο σκεπτικό με την coupe ακολουθούν και οι θηριώδεις πλευρικές εισαγωγές αέρα αλλά και οι οπές απαγωγής αέρα πάνω από τους πίσω θόλους οι οποίες σχεδιάστηκαν με έμπνευση την Countach.

Την εικόνα στο πίσω τμήμα συμπληρώνουν τα εξαγωνικά τριπλά φωτιστικά σώματα, η ενεργή αεροδυναμική πτέρυγα και αεροδυναμικός διαχύτης με τους χαώδεις σε μέγεθος αγωγούς Venturi .

Στο εσωτερικό της Roadster δεν παρατηρούνται αλλαγές σε σχέση με την coupe με εξαίρεση τους χρωματισμούς οι οποίοι στην προκειμένη περίπτωση υπακούουν στο λευκό και το γκρι με γαλάζιες λεπτομέρειες και στοιχεία από αλουμίνιο. Στα στοιχεία που ξεχωρίζουν οι εκτυπωμένοι από τρισδιάστατο εκτυπωτή αεραγωγοί τους οποίους οι ιδιοκτήτες της Sian Roadster μπορούν να παραμετροποιήσουν περαιτέρω τοποθετώντας τα αρχικά τους ή οτιδήποτε άλλο επιθυμούν.

Υπενθυμίζεται ότι το ήπιο υβριδικό σύστημα με το οποίο εφοδιάζεται η Sian τροφοδοτείται από υπερπυκνωτή, ενώ το συνολικό βάρος του παράλληλου κυκλώματος δεν ξεπερνά τα 34 κιλά. Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί επικουρικά στον κινητήρα βενζίνης σε ταχύτητες έως και 130 χλμ. εξαλείφοντας οποιαδήποτε υστέρηση προκύπτει κατά τη διαδικασία αλλαγής σχέσης. Παράλληλα, το ηλεκτρικό μοτέρ αναλαμβάνει δράση σε πολύ χαμηλές ταχύτητες, όντας η κύρια κινητήριος δύναμη κατά τους ελιγμούς στάθμευσης.

Όπως και στην περίπτωση της Sian Coupe, η Lamborghini δεν έχει αποκαλύψει τιμή για την Roadster αν και θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο το επταψήφιο νούμερο το οποίο, εξίσου δεδομένα, θα υπερέχει της coupe καθώς η Roadster θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς ότι εξασφαλίζει περισσότερη αποκλειστικότητα λόγω μικρότερου αριθμού παραγωγής.

Γράψτε το σχόλιό σας