Η πανδημία του κορωνοϊού έπληξε σφοδρά την Aston Martin η οποία κατέγραψε μείωση πωλήσεων 30% και απώλειες ύψους 130 εκατομμυρίων ευρώ για το α΄τρίμηνο του έτους  πριν λάβει μια γενναία ενίσχυση ύψους 590 εκ. ευρώ από consortium με επικεφαλής,  τον γνώριμο από την εμπλοκή του στην F1, Lawrence Stroll, έχοντας πλέον ως κύριο μέλημα να αναστρέψει το κλίμα με «όχημα» και το λανσάρισμα του πρώτου της SUV το οποίο μετά από πολλές καθυστερήσεις και πισωγυρίσματα, εξήλθε από το νέο εργοστάσιο της φίρμας στο St. Athan της Ουαλίας.

«Θεωρώ τον εαυτό μου προνομιούχο που είμαι εδώ σήμερα για την ολοκλήρωση της πρώτης μονάδας παραγωγής της Aston Martin DBX. Δηλώνω εξαιρετικά υπερήφανος για την ομάδα της Aston Martin, για το πείσμα και την αποφασιστικότητά τους, που κατάφεραν να μετατρέψουν αυτό τον εγκαταλελειμμένο χώρο της βρετανικής πολεμικής αεροπορίας σε παγκοσμίου κλάσης βιομηχανική μονάδα όπου εφεξής θα κατασκευάζονται πολλά από τα μοντέλα μας», δήλωσε χαρακτηριστικά ο «υπηρεσιακός» επικεφαλής της Aston Martin, Κeith Stanton καθώς επίκειται η ανάληψη καθηκόντων του Tobias Moersμ, πρώην επικεφαλής της Mercedes-AMG από 1η Αυγούστου.

Αρχικά, η DBX θα είναι διαθέσιμη μόνο στην έκδοση με τον κινητήρα V8 ξεκινώντας από περίπου 175.000 ευρώ ενώ δεδομένα θα ακολουθήσουν η V12 έκδοση αλλά και μια υβριδική με V6 κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικό μοτέρ. Παράλληλα, η Aston Martin δεν έχει αποκλείσει να υπάρξουν και διαφορετικές εκδοχές αμαξώματος της DBX η οποία αναμένεται να διατεθεί και σε επταθέσια έκδοση αλλά και σε μια πιο σπορ σχεδίασης και λογικής εκδοχή την οποία στελέχη της βρετανικής φίρμας έχουν χαρακτηρίσει ως τετράθυρη coupe.

Ανεξαρτήτως του αριθμού εκδόσεων που θα προκύψουν από το πρώτο SUV της βρετανικής φίρμας, αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με προηγούμενες εκτιμήσεις στελεχών της φίρμας, η DBX αναμένεται να αποφέρει στην Aston Martin 4.000-5.000 επιπλέον πωλήσεις ετησίως.

Γράψτε το σχόλιό σας