H Mercedes-ΑΜG επιβεβαίωσε ότι η νέα γενιά κινητήρων της θα επωφεληθεί από ηλεκτροκινούμενο υπερσυμπιεστή καυσαερίων ο οποίος θα λειτουργεί επικουρικά στην λειτουργία των μεγαλύτερων φτερωτών που θα αξιοποιηθούν, ελαχιστοποιώντας την υστέρηση του συστήματος και εξασφαλίζοντας υψηλή απόκριση.

Η τεχνολογία αντλεί τις επιρροές της από την τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει η Mercedes-AMG με την εμπλοκή της στην F1 και θα αποτελεί προϊόν συνεξέλιξης της AMG με τον κατασκευαστή συστημάτων υπερτροφοδότησης, Garett.

To σύστημα αποτελείται από ευμεγέθη συμπιεστή μια ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου και ένα ηλεκτρικό μοτέρ με διάμετρο μόλις τεσσάρων εκατοστών το οποίο τοποθετείται στην μία πλευρά του συστήματος υπερτροφοδότησης.

Σε ό,τι αφορά τη λειτουργία του, όταν η ηλεκτρονική μονάδα εντοπίσει αυξημένο φορτίο στον κινητήρα περιστρέφει τον συμπιεστή με ταχύτητα έως και 170.000 σ.α.λ. διευκολύνοντας και επιταχύνοντας την κυκλοφορία των καυσαερίων προς την τουρμπίνα. Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ που θέτει σε λειτουργία το σύστημα θα πραγματοποιείται μέσω του παράλληλου ηλεκτρικού κυκλώματος των 48 Volt που υφίσταται στις ήπιες υβριδικές εκδόσεις μοντέλων των Mercedes-AMG.

Σύμφωνα με τις συστάσεις τo σύστημα μπορεί να περιστρέφει την τουρμπίνα του συστήματος υπερτροφοδότησης ακόμα και αν ο οδηγός αφήσει το δεξί πεντάλ, διατηρώντας σε ένα επίπεδο την κυκλοφορία των καυσαερίων ούτως ώστε όταν ο οδηγός επιστρέψει στο πεντάλ γκαζιού να διασφαλίζει την ελάχιστη δυνατή υστέρηση.

Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι στις πρώτες πληροφορίες που έδωσε στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα, το ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα υπερτροφοδότησης, , συνοδεύει τον τετρακύλινδρο κινητήρα των 2,0 λίτρων με την κωδική ονομασία M139 o οποίος ήδη εφοδιάζει τις μικρές της γερμανικής φίρμας με τα διακριτικά 45, δείχνοντας προς την κατεύθυνση εξέλιξης μιας ακόμα ισχυρότερης εκδοχής του συγκεκριμένου συνόλου που «ήδη» φτάνει τους 421 ίππους, έχοντας τον τίτλο του ισχυρότερου δίλιτρου κινητήρα παραγωγής με τέσσερις κυλίνδρους.