«Μαύρο» έριξε για 8 λεπτά και 46 δευτερόλεπτα, όσο χρειάστηκε δηλαδή για τον αστυνομικό να δολοφονήσει τον Τζόρτζ Φλόιντ, το παιδικό κανάλι Nickelodeon, στέλνοντας στα παιδιά το δικό του μήνυμα κατά του ρατσισμού.

Το κανάλι είχε προαναγγείλει την κίνηση αυτή ως προς υπεράσπιση της δικαιοσύνης, της ισότητας και των ανθρώπινων δικαιωμάτων.

«Εστιάζουμε στην οικοδόμηση μιας κοινότητας, την ανάληψη δράσης και την πρόκληση πραγματικής αλλαγής στον αγώνα κατά της φυλετικής αδικίας» ανέφερε το Nickelodeon.

Η Διεθνής Εταιρεία Pokemon δεσμεύτηκε να στηρίξει με 100.000 δολάρια τους σκοπούς του ακτιβιστικού κινήματος «Βlack Lives Matter». Σήμερα, εξάλλου, η παιδική σειρά Sesame Street μαζί με το CNN θα παρουσιάσουν μια ειδική εκπομπή με θέμα τον ρατσισμό.

Αυτά είναι μερικά μόνο παραδείγματα του πώς εταιρείες που ψυχαγωγούν ή πωλούν προϊόντα για παιδιά, προσαρμόζουν τα μηνύματά τους καθώς προσπαθούν να διαχειριστούν αυτή την περίοδο της αμερικανικής ιστορίας και να εξηγήσουν την πολυπλοκότητα του ρατσισμού και της αστυνομικής βίας στα παιδιά, μέσω ενεργειών και λέξεων.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in. gr