Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
«Πυρά» ΣΥΡΙΖΑ: Κλεμμένη η καμπάνια για τον τουρισμό

«Πυρά» ΣΥΡΙΖΑ: Κλεμμένη η καμπάνια για τον τουρισμό

Με ανακοίνωση του, ο ΣΥΡΙΖΑ ρωτάει τον Κυριάκο Μητσοτάκη αν «έκανε φιέστα με κλεμμένη καμπάνια» για τον τουρισμό.

Άγρια κόντρα έχει ξεσπάσει μεταξύ κυβέρνησης και ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια Restart Tourism και το σποτ που προβλήθηκε για τον τουρισμό.

Παρά τη διάψευση από τον Στέλιο Πέτσα, ο ΣΥΡΙΖΑ κατηγορεί εκ νέου την κυβέρνηση ότι ανέθεσε στην εταιρεία Marketing Greece την οργάνωση της καμπάνιας για τον τουρισμό, πληρώνοντάς την το ποσό των 32 εκατ. ευρώ.

H Κουμουνδούρου κατηγορεί επίσης τη Νέα Δημοκρατία ότι έκλεψε το μότο «Greek summer is a state of mind» από διαφήμιση γνωστής εταιρείας αντηλιακών και καλλυντικών.

Χαρίτσης: «Αντιγραφή» το σποτ για τον τουρισμό

Ο εκπρόσωπος τύπου του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Χαρίτσης έκανε λόγο για «αντιγραφή», κατηγορώντας παράλληλα την κυβέρνηση για απευθείας ανάθεση της εκστρατείας σε ιδιωτική εταιρεία μετά από παράκαμψη του ΕΟΤ, «για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών».

Ολόκληρη η ανάρτηση του κ. Χαρίτση και το βίντεο με το οποίο την συνόδευσε:


«Ο κ. Μητσοτάκης έκανε χθες φιέστα για να παρουσιάσει με τυμπανοκρουσίες το «μεγαλειώδες» project του για τον ελληνικό τουρισμό.

»Σήμερα αποκαλύπτεται ότι η κυβέρνηση της ΝΔ παρέκαμψε τον ΕΟΤ και προχώρησε σε απευθείας ανάθεση σε ιδιωτική εταιρεία τη διαχείριση της διαφημιστικής εκστρατείας του ελληνικού τουρισμού συνολικού ύψους 32 εκατ. ευρώ για να μας παρουσιάσει ως καμπάνια προώθησης την διαφήμιση που χρησιμοποίησε πριν από δύο μόλις μήνες γνωστή εταιρεία καλλυντικών!

»Ελπίζουμε να μην έχουν το θράσος να ρίξουν σήμερα το φταίξιμο για το πρωτοφανές φιάσκο στον κ. Θεοχάρη. Την αποκλειστική ευθύνη έχει ο ίδιος ο κ. Μητσοτάκης και το «επιτελικό κράτος» του που μας επιστρέφει στις χειρότερες μέρες της ρεμούλας, της τσαπατσουλιάς, της κατασπατάλησης του δημόσιου χρήματος. Του διεθνούς διασυρμού τελικά της χώρας μας.»

Η ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ

«Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος είπε πολλά, δεν είπε όμως τίποτα για την ταμπακιέρα. Ας απαντήσει λοιπόν στο απλό: Έκαναν φιέστα με κλεμμένη καμπάνια από εταιρεία καλλυντικών; Ναι ή όχι;

Όσο για τα χυδαία ψέματά του, ξεχνά ότι:

– Η κυβέρνηση της ΝΔ ανακοίνωσε στο σχέδιό της την ενίσχυση εκτάκτως στα κονδύλια του ΕΟΤ με επιπλέον 23 εκατ. ευρώ.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ υποβαθμίζει τον ΕΟΤ νομοθετώντας ώστε η αποκλειστική αρμοδιότητά του για την τουριστική προβολή της χώρας να περάσει με απευθείας ανάθεση στην εταιρεία Marketing Greece, κατά παρέκκλιση του εθνικού και ενωσιακού δικαίου και παρά την απόφαση καταπέλτη της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων.

– Η κυβέρνηση της ΝΔ δεν έχει πει ακόμα κουβέντα για τη θύελλα αντιδράσεων, ακόμη και από τα μέλη του Δ.Σ. του ΕΟΤ που η ίδια διόρισε και τα οποία αρνήθηκαν να υπογράψουν αυτές τις σκανδαλώδεις αναθέσεις.

Μετά από όλα αυτά, ο κ. Μητσοτάκης παρουσίασε την καμπάνια μιας εταιρείας καλλυντικών ως το όραμά του για τον ελληνικό τουρισμό, ανοίγοντας και επίσημα τον κύκλο του σκανδάλου των απευθείας αναθέσεων.

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος αντί να εκτίθεται, θα μπορούσε απλά να ζητήσει μία συγγνώμη για το πρωτοφανές φιάσκο και το όργιο αδιαφάνειας.»

Sports in

Ολυμπιακός: Σίνα, Μουζακίτης και Χαράλαμπος Κωστούλας στην καλύτερη 11άδα του Youth League

Τρεις παίκτες του Ολυμπιακού συμπεριλήφθηκαν από την ιστοσελίδα Football talent Scout στην καλύτερη 11άδα της διοργάνωσης.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024