To  pickup της Toyota υποδέχεται σειρά στοχευμένων βελτιώσεων οι οποίες φιλοδοξούν να ανανεώσουν το ενδιαφέρον για το εγνωσμένου κύρους όχημα ειδικού σκοπού που αποκτά ένα νέο και ισχυρότερο κινητήρα, μια νέα έκδοση η οποία τονίζει τα σκληροτράχηλα χαρακτηριστικά του καθώς και μαι ενελεχώς αναβαθμισμένη λίστα εξοπλισμού.

Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το Hilux αποκτά ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα και γρίλια ενώ, αναλόγως το επίπεδο εξοπλισμού, εντάσσει στο παλμαρέ του φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED μπροστά και πίσω, νέου σχεδιασμού ζάντες 18 ιντσών, ενώ εμπλουτίζει την χρωματική του παλέτα με τρεις νέες αποχρώσεις Oxide Bronze Metallic, Emotional Red και Dark Blue.

Στο εσωτερικό κυριαρχεί ο ανασχεδιασμένος αλλά πάντα αναλογικός πίνακας οργάνων ο οποίος συνδυάζεται με ένα βελτιωμένο σύστημα infotainment το οποίο φιλοξενείται σε μια νέα οθόνη οκτώ ιντσών και περιλαμβάνει ως standard λογισμικά Apple CarPlay και Android Auto καθώς και σύστημα πλοήγησης μέσω δορυφόρου.

Εμπλουτισμένη είναι και η λίστα προαιρετικού εξοπλισμού η οποία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, αισθητήρες στάθμευσης μπροστά και πίσω, αυτόματο σύστημα κλιματισμού, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, ηχοσύστημα JBL με εννέα ηχεία και ενισχυτή 800W ενώ οι αγοραστές του θα μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα υλικών και διαμορφώσεων ως καλύμματα για το χώρο φόρτωσης, τον εφοδιασμό του με παροχή 12 Volt καθώς και τη δυνατότητα κλειδώματος του.

Στις προσθήκες συγκαταλέγεται και μια νέα κορυφαία έκδοση εξοπλισμού με την ονομασία Invicible X η οποία προσθέτει στην εξίσωση του pickup μια πιο επιθετική γρίλια ειδικά σχεδιασμένη για την έκδοση, νέο προφυλακτήρα και μεταλλική προστατευτική ποδιά, πιο διογκωμένους θόλους χάρη στην αφθονία προστατευτικών και ανασχεδιασμένη θύρα χώρου αποσκευών με τα διακριτικά της έκδοσης. Το εσωτερικό της Invicible X επενδύεται από δέρμα ενώ ξεχωρίζουν οι λεπτομέρειες από χρώμιο και μαύρου χρώματος γυαλιστερό μέταλλο.

Σε ό,τι αφορά τα κινητήρια σύνολα, το Hilux αποκτά ένα νέο τετρακύλινδρο turbodiesel κινητήρα ο οποίος τίθεται επικεφαλής της γκάμας αποδίδοντας 204 ίππους και το κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο μέγεθος των 500 Nm ροπής. Ο νέος κινητήρας συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων αλλά θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής και αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων σε συνδυασμό πάντα με σύστημα τετρακίνησης.

Σε ό,τι αφορά τις περγαμηνές επιδόσεων, η νέα έκδοση κινητήρα του Hilux μπορεί να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,0  δευτερόλεπτα κάτι που την καθιστά τόσο την ισχυρότερη όσο και την ταχύτερη της γκάμας ενώ σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου, διαμορφώνεται σε 7,8 λίτρα/100 χλμ. μέγεθος που ισοδυναμεί με εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα 204 γρ./χλμ.

Βελτιώσεις έχουν υλοποιηθεί και στην ανάρτηση η οποία επωφελείται από ανασχεδιασμένους βραχίονες, νέα αμορτισέρ και νέα ελατήρια στον πίσω άξονα με γνώμονα μια πιο άνετη μετακίνηση σε τραχύ έδαφος. Επίσης στις δικίνητες εκδόσεις έχει προστεθεί ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου το οποίο μιμείται τη λειτουργία του μηχανικού διαφορικού ενώ το φάσμα στροφών λειτουργίας του κινητήρα στο ρελαντί έχει μειωθεί από 850 σ.α.λ. σε 680 σ.α.λ.  προσφέροντας περισσότερο έλεγχο στις πιο απαιτητικές διαδρομές.

Το ανανεωμένο Hilux θα είναι διαθέσιμο προς παραγγελία στην ευρωπαϊκή αγορα΄από τον προσεχή Οκτώβριο.

Γράψτε το σχόλιο σας