Η γκάμα της Hyundai υποδέχεται τη σημαντικά αναβαθμισμένη, εκδοχή  του Santa Fe, το οποίο επιστρέφει, έχοντας στις αποσκευές του μια πιο αιχμηρή αισθητική, σημαντικά βελτιωμένο εσωτερικό  καθώς και μια εμπλουτισμένη γκάμα κινητήρων όπου ξεχωρίζει η προσθήκη μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Αν και η Hyundai αντιμετωπίζει την νέα εκδοχή του μεγαλύτερου SUV της περισσότερο ως μια βελτιωμένη εκδοχή του παρά ως νέα γενιά, στην πραγματικότητα η τακτική που ακολούθησε, με δεδομένη και την παρουσία μιας νέας αρχιτεκτονικής συντείνει στην εικόνα της δραστικής αναβάθμισης που προσιδιάζει σε εντελώς νέα ενσάρκωσης του Santa Fe.

Όπως και να έχει με την αντιμετώπιση της Hyundai, το νέο Santa Fe, η διάθεση του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει στην ευρωπαϊκή αγορά από τον προσεχή Σεπτέμβριο, είναι ακόμα μεγαλύτερο σε μέγεθος ως απότοκο της νέας πλατφόρμας εξασφαλίζοντας περισσότερη άνεση στους επιβαίνοντες συνεπικουρούμενων της σημαντικής αναβάθμισης του εξοπλισμού αλλά και των υλικών που επενδύουν τον θάλαμο επιβατών, στοιχεία τα οποία, κατά την Hyundai, εξασφαλίζουν στο SUV, «premium αναβάθμιση».

Αναλυτικότερα, το νέο Santa Fe έχει κατά 1,5 εκατοστό μεγαλύτερο μήκος, 1,0 εκ. μεγαλύτερο πλάτος και 0,5 εκ. αυξημένο ύψος, με τις διαστάσεις του να συνοψίζονται σε 4,785 μ., 1,90 και 1,685 μ. αντίστοιχα. Σύμφωνα με την Hyundai η «επίδραση» των αυξημένων διαστάσεων έχει αυξήσει το διαθέσιμο χώρο για τα κάτω άκρα των επιβατών του πίσω καθίσματος κατά 3,4 εκατοστά.

Πλην των νέων διαστάσεων, η νέα πλατφόρμα η οποία κάνει πρεμιέρα στην Ευρώπη με το Santa Fe έχει επιτρέψει την ενσωμάτωση νέας plug-in υβριδικής έκδοσης η οποία θα είναι διαθέσιμη από τις αρχές του 2021 και εφοδιάζεται με το συνδυασμό ενός τετρακύλινδρου κινητήρα 1,6 λίτρων και ενός ηλεκτρικού μοτέρ που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου 13,9 kWh. Αν και προς το παρόν η Hyundai δεν δημοσιοποιεί στοιχεία επιδόσεων, το συγκεκριμένο σύνολο αναμένεται να προσφέρει συνδυαστική ισχύ 265 ίππων και 350 Nm ροπής.

Την γκάμα του νέου Santa Fe θα συμπληρώσουν ήπιες υβριδικές εκδόσεις βενζίνης και diesel. Στην πρώτη περίπτωση πρόκειται για ένα τετρακύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων ισχύος 230 ίππων και στη δεύτερη για ένα diesel μοτέρ 2,2 λίτρων με ισχύ 201 ίππους με την τελευταία να συνδυάζεται με ένα νέο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων.

Σε επίπεδο αισθητικής το Santa Fe, εκτός από τις μεγαλύτερες διαστάσεις που του εξασφαλίζουν ένα πιο επιβλητικό παράστημα έχει επενδύσει σε πιο επιθετικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά με κυρίαρχα τα νέα κεντρικά φωτιστικά σώματα LED σε μοτίβο «Τ», τη νέα γρίλια, τους διογκωμένους θόλους και πίσω φωτιστικά σώματα που διατρέχουν το πλάτος του πίσω τμήματος .

Ακόμα πιο ριζικές είναι οι μεταβολές στο εσωτερικό του όπου ξεχωρίζει η νέα «αιωρούμενη» σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, ο νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών ο οποίος συνδυάζεται με μια οθόνη 10,25 ιντσών που φιλοξενεί τις λειτουργίες του infotainment που διαθέτει λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto. Στις προαιρετικές επιλογές συγκαταλέγεται επίσης και head-up display.

Σημαντική αναβάθμιση έχει «υποστεί» και ο εξοπλισμός ασφάλειας με προεξάρχον το νέο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης, Highway Drive Assist 1.5 το οποίο μπορεί να αναλάβει τις διαδικασίες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και το σύστημα διεύθυνσης σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμου. Παράλληλα, η σουίτα συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης περιλαμβάνει επίσης συστήματα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, επιτήρησης τυφλών σημείων και αποτροπής συγκρούσεων, αυτόνομης στάθμευσης και αποφυγής ατυχημάτων κατά την οπισθοπορεία.

Στην ενισχυμένη ασφάλεια του νέου Santa Fe επικουρούν η εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής σε μεγαλύτερη ποσόστωση και οι ανασχεδιασμένες ζώνες παραμόρφωσης. Παράλληλα χάρη στην νέα αρχιτεκτονική, η Hyundai υπόσχεται και ένα πιο πολιτισμένο χαρακτήρα σε όρους οδικής συμπεριφοράς αλλά και άνεσης χάρη στην αύξηση της ηχομόνωσης σε κρίσιμες «περιοχές» όπως ο χώρος του κινητήρα και η ανάρτηση που υπόσχονται μειωμένους κραδασμούς.