Σάββατο 27 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ψηφιακή τραπεζική εξυπηρέτηση : Απαντώντας στις επιχειρηματικές ανάγκες του παρόντος με λύσεις από το μέλλον

Ψηφιακή τραπεζική εξυπηρέτηση : Απαντώντας στις επιχειρηματικές ανάγκες του παρόντος με λύσεις από το μέλλον

Η Εθνική Τράπεζα πραγματοποιεί ένα άλμα καινοτομίας για τις τραπεζικές υπηρεσίες

Οι σύγχρονες μέθοδοι ψηφιακής εξυπηρέτησης αποτέλεσαν σημαντικό στήριγμα των επιχειρήσεων εν μέσω της πανδημίας Covid 19. Για πρώτη φορά, ιδιώτες και εταιρείες ήταν σε θέση να καλύψουν τόσο μεγάλο μέρος των καθημερινών τους αναγκών ψηφιακά, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα της Τράπεζας. Ταυτόχρονα, μεγάλοι Οργανισμοί, όπως η Εθνική Τράπεζα, προχώρησαν στην ταχύτατη δημιουργία νέων ψηφιακών υπηρεσιών για να εξασφαλίσουν την ποιοτική εξυπηρέτηση των ιδιαίτερων αναγκών των εταιρικών πελατών τους.

Νέες ανάγκες, νέα εργαλεία

Η Εθνική Τράπεζα επενδύει εδώ και πολύ καιρό στην ψηφιακή τραπεζική και σήμερα παρουσιάζει ευέλικτα εργαλεία που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να επωφεληθούν άμεσα από τα μέτρα στήριξης που έχουν ανακοινωθεί από την Πολιτεία και να αιτηθούν ψηφιακά την αναστολή των δόσεων των δανείων τους, την εξόφληση επιταγών, συναλλαγματικών και γραμματίων, αλλά και να καταθέσουν αιτήσεις για προγράμματα ενίσχυσης επιχειρήσεων, χωρίς να χρειαστεί να επισκεφθούν φυσικό κατάστημα.

Ένα άλμα προς την ψηφιακή εποχή

Προχωρώντας προς την επόμενη μέρα, η Εθνική Τράπεζα παρουσιάζει μια ολοκληρωμένη ψηφιακή πρόταση για τις επιχειρήσεις. Με αξιοπιστία, ταχύτητα, ευελιξία, νέες λειτουργικότητες και αναβαθμισμένη εμπειρία εξυπηρέτησης για τους εταιρικούς πελάτες, επιτυγχάνει ένα επιπλέον άλμα προς την ψηφιακή εποχή.

Η νέα ολοκληρωμένη ψηφιακή πρόταση της Εθνικής Τράπεζας, η οποία διαμορφώθηκε σύμφωνα με τις διεθνείς βέλτιστες πρακτικές και σε συνεργασία με περισσότερες από 50 επιχειρήσεις κάθε μεγέθους και κλάδου, από τη ναυτιλία, μέχρι τις τηλεπικοινωνίες, την πληροφορική, τη μεταποίηση και το εμπόριο, έχει περάσει από δοκιμές χρηστικότητας για περισσότερα από 150 σενάρια τραπεζικών λειτουργιών.

Μέσα από το νέο Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας για Επιχειρήσεις, οι εταιρικοί πελάτες έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιούν online ποικιλία ψηφιακών εργασιών, γρήγορα και με την εγγυημένη αξιοπιστία της Εθνικής Τράπεζας. Μεταξύ άλλων, είναι σε θέση να αποπληρώσουν online τα επιχειρηματικά τους δάνεια, με μία μόνο συναλλαγή και συγκεντρωτική παρακολούθηση των οφειλών, να καταθέσουν αίτημα εκταμίευσης ποσού επιχειρηματικού δανείου εντός των εγκεκριμένων ορίων της ίδιας ημέρας ή στο χρόνο που ορίζει η επιχείρηση και να αιτηθούν την ανανέωση ή τροποποίηση νομιμοποιητικών εγγράφων με ηλεκτρονική επισύναψη των δικαιολογητικών. Παράλληλα, έχουν πλέον τη δυνατότητα online διαχείρισης των εταιρικών χρηστών, οι οποίοι έχουν δικαίωμα να καθορίσουν τόσο τους νέους χρήστες της εταιρείας, όσο και τα όρια συναλλαγών, εγκρίσεων και προσβάσεών τους σε προϊόντα και υπηρεσίες.

Στο πλαίσιο των online αιτήσεων, οι εταιρικοί πελάτες της Εθνικής μπορούν πλέον να αποστείλουν ηλεκτρονικά τα υπογεγραμμένα συμβατικά έγγραφα και να ενημερώσουν το εταιρικό τους προφίλ. Μπορούν ακόμη να εναλλάσσουν τη σύνδεση των χρηστών των επιχειρήσεων του ίδιου Ομίλου, χωρίς να απαιτείται κάθε φορά η εισαγωγή ονόματος χρήστη και κωδικού πρόσβασης. Επιπλέον, η νέα υπηρεσία Mobile Customer Onboarding επιτρέπει στις ατομικές επιχειρήσεις και τους ελεύθερους επαγγελματίες που είναι κάτοχοι χρεωστικής κάρτας της τράπεζας (Debit Business Card) να αποκτήσουν από το κινητό τους κωδικούς πρόσβασης για το digital banking της Εθνικής.

Δείχνοντας συνέπεια στην καινοτομία

Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η Εθνική Τράπεζα σχεδιάζει μια σειρά από επιπλέον υπηρεσίες, οι οποίες θα προσφέρονται μέσα από την υπηρεσία Internet Banking της Τράπεζας για Επιχειρήσεις, και θα περιλαμβάνουν την online ενεργοποίηση λύσεων e-commerce, την υποβολή ψηφιακών υπογραφών, την παρακολούθηση εμβασμάτων εξωτερικού σε πραγματικό χρόνο, όπως επίσης και την παροχή αναβαθμισμένου συστήματος ειδοποίησης συναλλαγών. Επιπλέον, η Εθνική Τράπεζα θα παρέχει τη δυνατότητα digital onboarding για επιχειρήσεις και τη διαμόρφωση ενός πλήρως λειτουργικού Mobile Banking App για εταιρικούς πελάτες.

Όλες οι ψηφιακές υπηρεσίες Internet & Mobile Banking της Εθνικής Τράπεζας διατίθενται δωρεάν στις επιχειρήσεις και τους επαγγελματίες που είναι πελάτες της. Μέσα από την επένδυση στην ψηφιακή πρωτοπορία, η Εθνική Τράπεζα κατορθώνει ένα άλμα μπροστά, καλύπτοντας τις νέες ανάγκες των ελληνικών επιχειρήσεων.

Μπορείτε να βρείτε την πλατφόρμα Internet Banking της Εθνικής Τράπεζας στην ιστοσελίδα www.nbg.gr και την εφαρμογή NBG Mobile Banking στα ηλεκτρονικά καταστήματα Google Play και App Store.

Μάθετε περισσότερα για τις ψηφιακές υπηρεσίες της Εθνικής Τράπεζας για Επιχειρήσεις εδώ.

Sports in

Σπανούλης: H ζημιά από έναν πρώην συμπαίκτη του (vid)

Ο Σπανούλης ήταν αδύνατο να του βάλει φρένο και ο Σερμαντίνι με αυτό το περίεργο στυλ έφτασε τους 21 πόντους, έχοντας 7/8 δίποντα.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Σάββατο 27 Απριλίου 2024