Την δική του απάντηση έδωσε ο Χρήστος Λούλης μετά το σάλο που προκλήθηκε από το σποτ της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) με μήνυμα για την αποφυγή συνωστισμού στις πλατείες.

Μιλώντας στην τηλεόραση της ΕΡΤ, ο Χρήστος Λούλης δήλωσε πως με τίποτα δεν φαντάστηκε πως θα μπορούσε να είναι σεξιστικό το σενάριο του επίμαχου σποτ.

Ο δημοφιλής ηθοποιός δήλωσε «ευαίσθητος σχετικά με αυτά τα θέματα» αλλά χαρακτήρισε τις αντιδράσεις «χαζομάρες». Μιλώντας στην ΕΡΤ σχετικά με το θέμα που έχει δημιουργηθεί, ανέφερε:

«Θεωρώ χαζομάρα όλη αυτήν την κουβέντα, αλλά από τη στιγμή που το μήνυμα που ήθελε να περάσει το σποτ προκάλεσε άλλες αντιδράσεις από τις επιδιωκόμενες, καλώς κατέβηκε», είπε ο ηθοποιός.

«Με τίποτα δεν πέρασε από το μυαλό μου. Είμαι αρκετά ευαίσθητος σ’ αυτά τα θέματα και ούτε όταν διάβασα το σενάριο δεν πήγε το μυαλό μου.

Το θεωρώ χαζομάρα όλο αυτό το θέμα που δημιουργήθηκε. Φυσικά και δεν αναφερόταν σε όλες τις γυναίκες. Το σποτ ήθελε να περάσει ένα μήνυμα, από τη στιγμή που προκάλεσε αντιδράσεις καλώς κατέβηκε, γιατί δεν ήταν αυτό το θέμα. Η Πολιτική Προστασία έχει σημαντικότερα πράγματα να κάνει από το να με ειδοποιήσει.

Περίμενα αντιδράσεις γιατί υπάρχει μια «αντιστασιακή τάση» λες και ο ιός είναι επιβαλλόμενος από τον Σόρος και τους Μασόνους».

Σχετικά με το θέμα της αστυνομικής παρέμβασης για τον συνωστισμό στις πλατείες ο ηθοποιός είπε πως δεν του αρέσει η βία αλλά όχι και να «νιώθω ηλίθιος που μένω κλεισμένος στο σπίτι και κάποιοι να μου λένε πως όλη αυτή η περίοδος ήταν τζάμπα».

«Θεωρώ χαζομάρα όλη αυτήν την κουβέντα, αλλά από τη στιγμή που το μήνυμα που ήθελε να περάσει το σποτ προκάλεσε άλλες αντιδράσεις από τις επιδιωκόμενες, καλώς κατέβηκε», είπε ο ηθοποιός.

Η καμπάνια για τον συνωστισμό στις πλατείες

Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας παρουσίασε τη νέα ενημερωτική καμπάνια «Μένουμε Ασφαλείς, Βγαίνουμε Νικητές», για τις πλατείες.

Μετά τα σποτάκια με τον Σπύρο Παπαδόπουλο και την Βίκυ Σταυροπούλου για τις καμπάνιες «Μένουμε Σπίτι» και «μένουμε ασφαλείς», ακολουθεί ακόμα μια ενέργεια ενημέρωσης της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας με στόχο τον συνωστισμό στις πλατείες που έχει παρατηρηθεί.

Στην κατεύθυνση αυτή, παρουσιάστηκε το Σάββατο (9/5) τηλεοπτικό σποτ, με τον ηθοποιό Χρήστο Λούλη το οποίο αναφέρεται στον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν δεν τηρούμε τις αποστάσεις που πρέπει και όταν συνωστιζόμαστε.

Η καμπάνια αυτή σκοπό είχε να προτρέψει τους πολίτες να τηρούν τα μέτρα, να αποφεύγουν τον συνωστισμό, ώστε να «μείνουν ασφαλείς».

Θύελλα αντιδράσεων για το σεξιστικό περιεχόμενο

Μόλις μια ημέρα μετά την έναρξη προβολής του και μετά τις αντιδράσεις που προηγήθηκαν και αφορούσαν το σεξιστικό του περιεχόμενο, η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας (ΓΓΠΠ) πήρε την απόφαση να αποσύρει το επίμαχο σποτ.

Όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της ΓΓΠΠ, στόχος της καμπάνιας είναι να ενώσει και όχι να διχάζει την κοινωνία γι’ αυτό κρίθηκε ότι το σποτ δεν υπηρετεί το σκοπό του και αποσύρθηκε.

Το τηλεοπτικό σποτ προκάλεσε θύελλα αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τους χρήστες να καταγγέλλουν ότι «αναδεικνύεται η στερεοτυπική μορφή του μάτσο άντρα, που περιγράφει με ειρωνικό τρόπο πως η σύντροφός του, η οποία δεν είναι σε θέση να σκεφτεί και να προστατέψει τον εαυτό της από τον κίνδυνο του κοροναϊού, τον ρωτάει αν θα βγούνε το βράδυ, ενώ παράλληλα μέσα στην αφέλεια της του προτείνει να πάνε σε κάποια πλατεία με κόσμο.

Ο «έξυπνος» άντρας έρχεται να «βάλει τα πράγματα στη θέση τους» και της εξηγεί τον κίνδυνο που διατρέχουμε όταν δεν τηρούμε τις αποστάσεις που πρέπει και όταν συνωστιζόμαστε».

Την Κυριακή (10/5) ανακοίνωση της ΓΓΠΠ ανέφερε:

«Δύο νέα σποτ άρχισαν να προβάλλονται στο πλαίσιο της καμπάνιας για την αντιμετώπιση του κοροναϊου.

Το ένα από αυτά προκάλεσε κάποιες αντιδράσεις και κριτική για σεξισμό. Επειδή η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας.

Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ. Θέλουμε να ευχαριστήσουμε τους δύο εξαιρετικούς ηθοποιούς, τον Χρήστο Λούλη και την Κατερίνα Λέχου για την ευγενική τους προσφορά».

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο