Στη σειρά του με ελαιογραφίες ο ζωγράφος Patrick Kramer διερευνά τη καθολική έννοια της αυτό αμφισβήτησης αντιγράφοντας ένα Αριστούργημα της παγκόσμιας Ιστορίας της τέχνης καταστρέφοντας το ξύνοντας κομμάτια του.

Έχει ήδη καταστρέψει κάποια από τα δικά του δημιουργήματα και φαντάζεται τι θα είχε συμβεί αν κάποιοι από τους διάσημους ζωγράφους είχαν κάνει το ίδιο στα δικά τους εικονικά έργα.

Η «Έναστρη Νύχτα» του Βαν Γκογκ, «Το κορίτσι με το μαργαριταρένιο σκουλαρίκι» του Βερμέερ, « Το Φιλί» του Κλίμτ …Σκεπτόμενος τόσους τελειομανής ζωγράφους ο Patrick Karmer ξεκινά τη διαδικασία του με αρκετές αναφορές σε φωτογραφίες με διαλυμένους πίνακες, μετά περνά την ιδέα του από Photoshop και δημιουργεί πρόχειρες συνθέσεις.

Όταν βρει το αποτέλεσμα ικανοποιητικό επιστρέφει στον καμβά και με προσοχή αναπαράγει κάθε αριστούργημα πινελιά πινελιά μέχρι το αποτέλεσμα να προσομοιάζει τον αυθεντικό πίνακα. Η μόνη διαφορά τους είναι οι υπερρεαλιστικές «γρατζουνιές» που διαταράσσουν τη τελειότητα τους, κάποιες φορές με έναν έξυπνο και απρόσμενο τρόπο. (παρακολουθήστε τη διαδικασία στο τέλος του άρθρου)
« Η ιδέα αυτής της σειράς ξεκίνησε πέρσι στα πλαίσια μια ομαδικής έκθεσης με θέμα τη « τελειομανία» , εξηγεί ο καλλιτέχνης.

« Σκέφτηκα ότι θα ήταν ενδιαφέρον να δημιουργήσω μια ακριβή μεταφορά ενός κατεστραμμένου από τον ίδιο τον δημιουργό του πίνακα. Αυτό μπορώ να το κατανοήσω καθώς έχω καταστρέψει και δικά μου έργα».

Ξεκίνησε με την « Έναστρη Νύχτα» του Βαν Γογκ και ικανοποιημένος από το τελικό αποτέλεσμα διεύρυνε την αρχική του έμπνευση σε μια εντυπωσιακή σειρά.

«Νομίζω ότι κάπως με ελκύει το τραγικό, καθώς η απώλεια ενός εικονικού κομματιού της ιστορίας της τέχνης σε τραυματίζει βαθιά»

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr