Η γερμανική φίρμα αποφάσισε να φιλτράρει λίγο ακόμα περισσότερη τεχνολογία η οποία υπό κανονικές συνθήκες θα αποτελούσε προνόμιο των εκδόσεων GTS και GT3, με αποδέκτη την 911 Turbo S η οποία επωφελείται από δύο νέα πακέτα εξοπλισμού, τα Lightweight και Sport τα οποία υπόσχονται να ενισχύσουν περαιτέρω το αγωνιστικό προφίλ της.

Aναλυτικότερα, το Lightweight επιφυλάσσει μια σειρά από μέτρα «εξοικονόμησης» βάρους τα οποία αφαιρούν από το αντίστοιχο συνολικό μέγεθος της 911 Turbo S, επιπλέον 30 κιλά καθώς και αναβαθμίσεις στο πλαίσιο.

Έτσι, το Lightweight το οποίο είναι διαθέσιμο για την coupe έκδοση, διαθέτει λιγότερη ηχομόνωση, στερείται πίσω καθισμάτων ενώ τα μπροστινά αντικαθίστανται με bucket. Όσοι επιδιώξουν την απόκτηση της συγκεκριμένης έκδοσης θα επωφεληθούν επίσης από την σπορ ενεργή ανάρτηση της Porsche, PASM, το οποίο εκτός από την αυτόματη ρύθμιση της ανάρτησης, μειώνει και την απόσταση από το έδαφος κατά 1,0 εκατοστό. Την εικόνα συμπληρώνει η δυνατότητα επιλογής ενός σπορ συστήματος εξαγωγής το οποίο πλην του βελτιωμένου ήχου, διαθέτει απολήξεις μαύρου χρώματος για την εξάτμιση.

Το Sport πακέτο εξοπλισμό «χτίζει» πάνω στην έκδοση Sport Design, περιλαμβάνοντας ιδιαίτερου σχεδιασμού πίσω φωτιστικά σώματα με αισθητική που αποτελεί αποκλειστικότητα της έκδοσης και πάμπολλες λεπτομέρειες σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα για το εξωτερικό.  Το συγκεκριμένο πακέτο εξοπλισμού το οποίο είναι διαθέσιμο τόσο για την coupe όσο και για την cabrio έκδοση, προσθέτει επίσης μια οροφή από ανθρακόνημα στην περίπτωση της «κλειστής» 911.

Όπως δήλωσε σχετικά με τη δημιουργία επιπλέον πακέτων εξοπλισμού για την 911, ο Dr. Frank-Steffen Walliser, «επιθυμία μας ήταν να δώσουμε στην Turbo ακόμα περισσότερο τον χαρακτήρα της οδηγικής μηχανής. Οι πελάτες μας επιθυμούν πιο καθαρόαιμα σπορ χαρακτηριστικά για αυτό και προσφέρουμε μια σπορ ανάρτηση και σπορ εξάτμιση. Πρόκειται για μικρές αλλαγές ωστόσο, όπως γνωρίζετε, αυτές μπορούν να αλλάξουν τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η εξέλιξη της GT3 βρίσκεται καθ΄οδόν και πρόκειται να χρησιμοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αγωνιστικών προδιαγραφών κινητήρα που χρησιμοποιούσε η αντίστοιχη έκδοση της 991 γενιάς της 911, αντί του επίπεδου εξακύλινδρου 4,0 λίτρων που αξιοποιείται σε νεότερες GT3 εκδόσεις όπως αυτή της Cayman GT4.

Γράψτε το σχόλιο σας