Τρίτη 07 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Hyundai Kona N 2021: Ο... βάρβαρος από την Κορέα

Hyundai Kona N 2021: Ο… βάρβαρος από την Κορέα

Ουδεμία σχέση με τον... ΚόναN τον βάρβαρο, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να αποφύγει κανείς το συνειρμό όταν έχει να κάνει με την καθ΄όλα πολιτισμένη αλλά ακραιφνώς σπορ έκδοση του κορεατικού SUV η οποία θα φέρει τα διακριτικά N και προδιαγραφές ανάλογες του ιδιαιτέρως δημοφιλούς στις παραδοσιακές αγορές των hot-hatch, i30 N.

Φωτογραφίες: Αutomedia

Η επιτυχία του i30 N οδηγεί την Hyundai σε μια πληθωριστική τακτική σε ό,τι αφορά τα προϊόντα που θα φέρουν, στο κοντινό μέλλον, την φροντίδα του N division, με το Kona να αποτελεί το επόμενο μοντέλο που θα επωφεληθεί από το χρίσμα Ν.

Έτσι, σε απόσταση αναπνοής από το i20 N το οποίο επίσης προβάρει αυτές τις ημέρες στο Nurburgring τις σπορ αναβαθμίσεις του για να πάρει μια θέση ανάμεσα στα hot supermini, το Kona N, βρίσκει μια θέση στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης, κρύβοντας κάτω από το επιμελές καμουφλάζ την σχεδιαστική όσο και ουσιαστική μεταμόρφωση που συνεπάγεται το διακριτικό N.

Παρά την προσπάθεια των μηχανικών της Hyundai να κρύψουν από την κοινή θέα τα νέα χαρακτηριστικά και την ταυτότητα του Κοna N, αρκεί μια ματιά στους σημαντικά μεγαλύτερους τροχούς αλλά και στην καταφανώς μειωμένη απόσταση από το έδαφος σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του entry-level SUV της Hyundai, για να αντιληφθεί κανείς την σπορ διαφορετικότητα του συγκεκριμένου πρωτότυπου.

Προφανώς πίσω από την άμορφη καμουφλαρισμένη προέκταση στο πίσω τμήμα κρύβεται μια ευμεγέθης αεροτομή, ενώ χαμηλότερα, οι οβάλ απολήξεις της εξάτμισης με τη διόλου ευκαταφρόνητη διάμετρο, λειτουργούν ως ένα επιπλέον αποδεικτικό της ταυτότητας του πρωτότυπου.

Τώρα σε ό,τι αφορά τον κινητήρα που θα αναλάβει να στοιχειοθετήσει την νέα ισχυρή προσωπικότητα του Kona N, σύμφωνα με προηγούμενες δηλώσεις του Albert Biermann επικεφαλής της τμήματος N, επικρατέστερος υποψήφιος είναι το δίλιτρο μοτέρ που εφοδιάζει και την αντίστοιχη έκδοση του i30.

«Πρέπει να είναι ο κινητήρας του i30 N. Φυσικά μπορούμε, στην περίπτωση του Kona, να διαφοροποιήσουμε τις ρυθμίσεις στην ανάρτηση και στο σύστημα διεύθυνσης, αν και σε αυτούς τους τομείς υπάρχουν επίσης εξαρτήματα που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε, καθώς όπως το i30 N και το Kona N θα είναι εμπροσθοκίνητο. Το ίδιο θα ισχύσει λοιπόν και για το σύστημα μετάδοσης το οποίο επίσης θα προέλθει από το i30 N», είχε επισημάνει χαρακτηριστικά ο A. Biermann.

Αυτό που ακόμα ωστόσο δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο το Kona N θα επωφεληθεί και από έκδοση Performance όπως ισχύει και στην περίπτωση του i30 N, όντας έτσι διαθέσιμο σε εκδοχές ισχύος 250 και 276 ίππων.
Όπως και να έχει, το γεγονός είναι ότι πλέον θα το ανακαλύψουμε σύντομα καθώς, η ισχυρότερη έκδοση της γκάμας του Kona αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της πριν το τέλος της χρονιάς σε απόσταση… αναπνοής και πάλι από το i20 N με το οποίο εξελίσσονται παράλληλα.

Sports in

Η παράδοση που… διχάζει το ελληνικό μπάσκετ (vids)

Ο Παναθηναϊκός θέλει να την διατηρήσει και ο Ολυμπιακός να τη σπάσει...

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 07 Μαϊου 2024