Φωτογραφίες: Automedia

Η νέα γενιά του i20 η οποία αποκαλύφθηκε προσφάτως πρόσθεσε στο λεξιλόγιο του κορεατικού supermini την ήπια υβριδική τεχνολογία, περισσότερη ψηφιακή συνειδητότητα αλλά και του εξασφάλισε μια σαφώς πιο ελκυστική όσο και δυναμική εμφάνιση η οποία προδιαγράφεται δυναμικότερη στην έκδοση N που εντοπίστηκε σε δοκιμές εξέλιξης.

Για την ακρίβεια το i20 Ν αναμένεται να φέρει σχεδιαστικές όσο τεχνολογικές επιρροές από τον αγωνιστικό ομόλογό του στο WRC οι οποίες είναι ήδη ορατές στο παρόν δοκιμαστικό πρωτότυπο, αν ρίξει κανείς μια ματιά στο επιθετικό μπροστινό splitter, στους διογκωμένους θόλους, τα ξαναγραμμένα πλευρικά τμήματα και το spoiler στην θύρα του πορτ μπαγκάζ.

Στα στοιχεία που επίσης ξεχωρίζουν συγκαταλέγεται η μειωμένη απόσταση από το έδαφος, ο ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας, οι μεγαλύτεροι τροχοί και ένα σετ διπλών απολήξεων για την εξάτμιση.


Αυτό που εξακολουθεί να παραμένει μυστήριο είναι η τελική επιλογή της κορεατικής φίρμας σε ό,τι αφορά τον κινητήρα. Με δεδομένο ότι το i20 μοιράζεται την ίδια αρχιτεκτονική με το Kona, μια από τις διαφαινόμενες επιλογές είναι ο δίλιτρος τετρακύλινδρος κινητήρας που θα εφοδιάζει και την ισχυρότερη εκδοχή του compact crossover.

Bέβαια αν και στην περίπτωση του Kona Ν, αναμένεται να αξιοποιηθεί η εκδοχή των 250 ίππων που εφοδιάζει το i30 N, στην περίπτωση του i20 N θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί μια μικρότερης ισχύος εκδοχή.

Η επικρατέστερη εκδοχή ωστόσο είναι να χρησιμοποιηθεί μια νέα υψηλότερης ισχύος έκδοση του ήδη υφιστάμενου στην γκάμα του i20 turbo κινητήρα του 1,6 λίτρων χωρίς να αποκλείεται και εκεί η χρήση της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας.

Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη ισχύος, το i20 N αναμένεται να προσφέρει περί τους 200 ίππους προκειμένου να διατηρηθεί η απόσταση ασφαλείας από το i30 N. Η κίνηση θα μεταδίδεται στους μπροστινούς τροχούς με τις ακριβότερες εκδόσεις να επωφελούνται από ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης.