Φωτογραφίες: Automedia

Λίγο μετά την εμφάνιση της ανανεωμένης εκδοχής της E-Class η οποία ενέταξε στην γκάμα της περισσότερη υβριδική τεχνολογία, η γερμανική φίρμα επικεντρώνει το «βλέμμα» της στην εξέλιξη μιας νέας, ηλεκτροκίνητης πρότασης η οποία επί της ουσίας θα αποτελέσει το ηλεκτρικό alter ego της.

Η ηλεκτροκίνητη EQE αναμένεται να αξιοποιήσει την ίδια αρχιτεκτονική με την EQS η οποία έχει εξελιχθεί εξαρχής και στα «μέτρα» των ηλεκτροκίνητων απαιτήσεων. Αξίζει να σημειωθεί ότι πρόκειται για μια μεταβλητή αρχιτεκτονική την οποία προς το παρόν θα χρησιμοποιήσουν η EQS και EQE και η οποία διαφέρει από αυτήν που αξιοποιεί η EQC και θα αποτελέσει επίσης την αφετηρία για τις επικείμενες EQA και EQB.

Σε αντίθεση βέβαια με την EQS η οποία αναμένεται να έχει μήκος περί τα 5,2 μέτρα η EQE θα «σταματήσει» κάτω από τα 5,0 μέτρα, έχοντας επί της ουσίας μικρότερο μήκος από την προσφάτως ανανεωμένη συμβατική E-Class χάρη, χωρίς να απεμπολεί φυσικά την άνεση και την ευρυχωρία που είναι συνώνυμη με το μοντέλο.

Από αισθητικής πλευράς η EQE αναμένεται να μιμηθεί το σχεδιαστικό κώδικα που εισήγαγε η EQC προσαρμοσμένο φυσικά στις αναλογίες ενός επιβλητικού sedan το οποίο χάρη στην ηλεκτρική τεχνολογία του, αφήνει στους σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας, περιθώριο για μια πιο δυναμική προσέγγιση όπως γίνεται αντιληπτό από την σιλουέτα του υπό εξέλιξη μοντέλου.

Σε επίπεδο τεχνικών χαρακτηριστικών η EQE η οποία αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της το 2022, θα προσφέρει αυτονομία 600 χλμ. αν και είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν και εκδόσεις με διαφορετικής απόδοσης μπαταρίες οι οποίες θα προσφέρουν μικρότερη αυτονομία αλλά και θα είναι και πιο προσιτές.